ósemki a kasa chorych

1. Data: 2004-12-05 10:02:06

Temat: ósemki a kasa chorych
Od: "agatka" <A...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Rżną mi się ósemki, ale nie ma dla nich miejsca i trzeba będzie to
chirurgicznie wycinać. Moja dentystka (prywatna) powiedziała że tylko
chirurg może to zrobić. Domysłam się że prywatnie to kupa kasy - czy któś
wie jak to można zrobić z kasy chorych? Skierowanie? Od kogo? Czy moge
jechać bezpośrednio do szpitala w razie nagłego bólu nie do wytrzymania?
A może ktoś zna w #-mieście specjalistów w tym temacie?
pozdr
gagatka

2. Data: 2004-12-05 11:04:33

Temat: Re: ósemki a kasa chorych
Od: "Zyper#Findler" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agatka" <A...@i...com> napisał w wiadomości
> [...]
> jechać bezpośrednio do szpitala w razie nagłego bólu nie do wytrzymania?
> A może ktoś zna w #-mieście specjalistów w tym temacie?

Pojdz do chirurga stomatologa (bez skierowania). Jak nie wiesz gdzie to
zadzwon do NFZ i zapyta gdzie taki jest, przeciez Ci przysługuje!!! Płacisz
składki nie? Nalezy sie!

A w jakim miescie?

ZYperF

3. Data: 2004-12-05 23:35:14

Od: <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agatka" <A...@i...com> napisał w wiadomości > Rżną mi
się ósemki, ale nie ma dla nich miejsca i trzeba będzie to chirurgicznie
wycinać.

Współczuję, tydzień temu miałam usuwaną górną ósemkę, nadal boli...........

5. Data: 2004-12-06 09:57:11

Od: "gagatka" <a...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

> Pojdz do chirurga stomatologa (bez skierowania). Jak nie wiesz gdzie to
> zadzwon do NFZ i zapyta gdzie taki jest, przeciez Ci przysługuje!!!
> [...]
W trójmieście - Sopocie
gagatka

6. Data: 2004-12-06 13:28:37

Od: "gagatka" <a...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

A miałaś z kasy chorych to robione?
I czy to było zwykłe usuwanie, czy chirurgiczny zabieg?
pozdr
gagatka

7. Data: 2004-12-06 18:08:02

Od: "gosc" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wycinać.
> >

> Współczuję, tydzień temu miałam usuwaną górną ósemkę, nadal

co rozumiesz przez bol?

ja mialem usuwane 3 (1 rwana, 2 dlutowane) i za kazdym razem po 2-3 dniach
bylem juz w miare ok, oczywiscie nadal trzeba bylo uwazac, a po tygodniu w
zasadzie wszystkie doleglowosci mijaly - stad jesli nie zniknie ci ten bol w
ciagu kilku najblizszych dni, a jest dosc wyrazny, poszedlbym zdecydowanie
do lekarza (tym bardziej, ze na jakas mala kontrole zawsze warto isc po
wyrwaniu)

8. Data: 2004-12-07 06:57:01

Od: "gagatka" <a...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> do lekarza (tym bardziej, ze na jakas mala kontrole zawsze warto isc po
A możesz napisać coś więcej - jak się czułeś po zabiegu, jak długo nie można
jeść, co ze sportami, brałeś antybiotyki?
Bardzo się denerwuję tym dłutowaniem i chciałabym wiedzieć więcej.
pozdr
gagatka

9. Data: 2004-12-07 07:22:08

Od: "marietta" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
można
> jeść, co ze sportami, brałeś antybiotyki?
> Bardzo się denerwuję tym dłutowaniem i chciałabym wiedzieć więcej.

Ja też miałam dłutowane, ogólnie samo rwanie trwało ponad godzinę, uczucie
nie było zbyt przyjemne... Byłam wczoraj na kontroli i jest wszystko Ok :)
Nie brałam antybiotyków, pierwsze 24 h nie powinno sie jeść ani pić
gorącego, ewentualnie letnie, potem płukałam zimną szałwią i to pomogło..
Powodzenia

10. Data: 2004-12-07 07:45:42

Od: "Mała Mi" <p...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gagatka" napisała ...

> W trójmieście - Sopocie

Akademia Medyczna w Gdańsku
http://www.amg.gda.pl/~oms/

Pozdrawiam !
Mała Mi

Uczucie potrzeby fizjologicznej podczas stosunku
Jak wyczuc stomatologa?
Pytanie do ginekologa lub wirusologa!
krew
Renta za lapowke