osobowosc prostytuki

1. Data: 2008-07-17 21:29:05

Temat: osobowosc prostytuki
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Cbnet-mam wrazenie ,iz gdyby Stalin wyszedl na plac czerwony i
krzyknol.-kto to chrystus?Wziolbys go za czarna okupacje i
swietojebliwego.Podbiegli by inni i ci mówili,Stalin to ateista,znowuz
ty do nich-nie jestescie realistami.I bys sie zastanawial co im jest.

2. Data: 2008-07-17 22:44:17

Temat: Re: osobowosc prostytuki
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W ogóle masz jakies bardzo malo spójne "wrazenia", wiec tym
nowym swoim tworkiem akurat IMHO nie zaskoczyles.

Np jesli przeszlosc nie istnieje, to to implikuje nieistnienie równiez
terazniejszosci i przyszlosci [tej blizszej niz nieskonczonosc oraz
w niekonczonosci], a jesli tak to twoje twiedzenie tym samym
staje sie niespójne wewnetrznie.

Nie wiem po co produkujesz te wszystkie swoje buble mentalne
[i chyba niespecjalnie mnie to juz obchodzi], ale jesli dzieki temu
wysilkowi czujesz sie lepiej, to trudno: twórz se je, jak musisz.

Mnie akurat budowanie zamków na piasku [czy cus] niezbyt kreci,
wiec musze wymieknac.

--
CB

Uzytkownik "glob" <r...@g...com> napisal w wiadomosci
c.googlegroups.com...

3. Data: 2008-07-17 22:53:08

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob wrote:
> [...]
> swietojebliwego.Podbiegli by inni i ci mówili,Stalin to ateista,znowuz
> ty do nich-nie jestescie realistami.I bys sie zastanawial co im jest.

Ty chyba rzeczywiscie z telefonu piszesz.

michal

głupota bezbożników nie jest uleczalna
Panslavista
MOJA ARYJKA