osobowość wieloraka

1. Data: 2003-11-18 13:06:31

Temat: osobowość wieloraka
Od: "Młociu" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanowni grupowicze! Poszukuję wszelkich informacji na temat osobowości wi
elorakiej (inaczej mnogiej, podwójnej, niejednorodnego (naprzemiennego) ro
zszczepienia osobowości, rozdwojenia osobowości... jak by nie było, w ICD-10
to F44.81) czyli czegoś na modłę Dr Jekyll'a i Mr Hyda :)) Trochę już mam
(Bilikiewicz, Pużyński, Wciórka, Keyes, Rosenhan i Seligman) ale ...:)
Jeśli natknęliście się na tę tematykę w jakieś książce - podpowiedzcie. Po
woli tracę nadzieję na znalezienie innej
ratu
.:

pozdrawiam
Marcin

1. Data: 2003-11-18 14:31:28

Temat: Re: osobowość wieloraka
Od: nonnocere <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Młociu wrote:

> [...]
> Jeśli natknęliście się na tę tematykę w jakieś książce - podpowiedzcie. Po
> woli tracę nadzieję na znalezienie innej

Podobno film "Ewa biała, Ewa czarna" jest dość dobry. Kiedyś któryś z nr
"Charakerów" był poświęcony tej tematyce, także może były odnośniki do
bardziej fachowej literatury.

--
Pozdrawiam, Madzia

1. Data: 2003-11-18 14:48:14

Temat: Odp: osobowość wieloraka
Od: "Młociu" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podobno film "Ewa biała, Ewa czarna" jest dość dobry. Kiedyś któryś z nr
> "Charakerów" był poświęcony tej tematyce, także może były odnośniki do
> bardziej fachowej literatury.

Widziałem film "trzy oblicza ewy" (to chyba ten sam, tylko tłumaczenie
inne), a charaktery - 12/2001 i artukuł Pani Hamer...te odnośniki już
sprawdziłem (większość to literatura obcojęzyczna, a jak mawiał znany ktoś
języki obce są mi obce))), ale wielkie dzięki za odpowiedź
pozdrawiam
Marcin

Wampiry i wilkołaki
Posty, a prawa autorskie