osoby niepełnosprawne w służbie publicznej.

1. Data: 2003-03-04 21:11:56

Temat: osoby niepełnosprawne w służbie publicznej.
Od: "Janusz" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie do grupy w związku z tą akcja ( jak w temacie) - do kogo trzeba
sie zwracać by czegokolowiek sie dowiedzieć konkretnego, jestem z woj.
podkarpackiego. Jak konketnie trzeba postępować by wziąć udział , czyli
znależć prace w ramach tej akcji? Czy dotyczy to tylko pracy w policji,
jakie są wymagania w stosunku do ON itd.

2. Data: 2003-03-05 15:41:46

Temat: Re: osoby niepełnosprawne w służbie publicznej.
Od: Jarek <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 4 Mar 2003 22:11:56 +0100, "Janusz" <l...@o...pl>
napisał(a):

>Czy dotyczy to tylko pracy w policji,
>jakie są wymagania w stosunku do ON itd.
O której chyba już nic nie słychać...
Jarek

Co mi daje Internet?
Książki audio dla niewidomych
pielegniarka srodowiskowa
Abonament telewizyjny
Młodzież a Europejskie Forum Niepełnosprawności