ospa wietrzna - prosze o pomoc

1. Data: 2006-01-02 10:16:12

Temat: ospa wietrzna - prosze o pomoc
Od: krzysn <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Moja 11-to letnia corka zachorowala w sobote na ospe i niestety
przebiega ona dosc ciezko. Krostki pojawily sie rowniez na jezyku i
sromie. Czy moglbym prosic o jakas porade, jak corce pomoc aby choroba
jak najszybciej ustapila ? Puder w plynie czy gencjana chyba nieiwele
pomaga. Przeczytalem iz mozna podac acyklowir oraz immunoglobuline.
Szczegolnie ta ostatnia mnie interesuje - mozna podac to dziecku ? Czy
taki lek nie niesie ze saba mozliwosci niepozadanego dzialania ?

Z gory dziekuje i pozdrawiam,

zrozpaczony ojciec :-(

2. Data: 2006-01-02 10:30:14

Temat: Re: ospa wietrzna - prosze o pomoc
Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sromie. Czy moglbym prosic o jakas porade, jak corce pomoc aby choroba
> jak najszybciej ustapila ? Puder w plynie czy gencjana chyba nieiwele

dlaczego niewiele pomaga,oosbiscie preferuje fiolet.dzisiaj dopiero 3
dzien wiec chyba nie ma mowy o szybkim zjesciu.

Przeczytalem iz mozna podac acyklowir oraz immunoglobuline.
> Szczegolnie ta ostatnia mnie interesuje - mozna podac to dziecku ? Czy
> taki lek nie niesie ze saba mozliwosci niepozadanego dzialania ?

takei decyzje podejmuje sie po konsultacji z lekarzem.
p.

3. Data: 2006-01-02 10:42:11

Od: krzysn <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

pamana napisał(a):

> takei decyzje podejmuje sie po konsultacji z lekarzem.

Lekarz wypisal recepte na lek po rozmowie telefonicznej z zona. Wie wiec
na temat choroby tyle co ja tutaj napisalem...

pozdr, krzysn
.

4. Data: 2006-01-02 11:38:19

Od: "Monika Graczyk" <5...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

acyklowir stosuje się jak najwcześniej, a immunoglobulinę też w odpowiednim
czasie, już za późno na to drugie.Standardowo u dorosłych stosuje się tylko
acylowir.Ja nie stosowałam nic u dziecka, ale swędzenia nie było jedynie
wysyp i gorączka.Zresztą lekarz zapisał tylko gencjanę.
Poadrawiam.

5. Data: 2006-01-02 11:40:50

Od: "Monika" <5...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.poradnikmedyczny.pl/mod/archiwum/284,ospa
,wietrzna.html

Jaki jest adres do strony z FORUM CMUJ????
Dlaczego ziewanie jest zarazliwe?
PROTOPIC - zna ktos ?
'inny' Ribomunyl ?
[OT][Reklama][Spam] Sarmacja - wirtualne panstwo - Twoja przyszlosc?