osteospermum

1. Data: 2005-10-14 17:38:08

Temat: osteospermum
Od: "Małgorzata Klecka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupiłam na wiosnę jedną na próbę. Rozkrzewiła się pięknie, wciąż
niezmordowanie kwitnie. Czy ktoś zimował ją w gruncie? Jak ją przechowac do
wiosny?
Pozdrowienia
Gosia

2. Data: 2005-10-17 07:09:51

Temat: Re: osteospermum
Od: "alicja" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przyłączam się do pytania. Również nie mam pojęcia, co z nią teraz zrobić, a
chciałabym, żeby dotrwała do przyszłego roku. Tylko tak się zastanawiam, czy to
nie jest jednak przypadkiem roślina jednoroczna. Hm...
Pozdrawiam bardzo serdecznie a.d.

3. Data: 2005-10-17 11:54:27

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Małgorzata Klecka" napisała:

> Kupiłam na wiosnę jedną na próbę. Rozkrzewiła się pięknie, wciąż
> niezmordowanie kwitnie. Czy ktoś zimował ją w gruncie? Jak ją przechowac do
> wiosny?
Zimą nie lubi wilgoci. Jest szansa, że przeżyje przykryta szybą.
Ostatnią zimę u nas przetrwała, ale wiosna wyglądała marnie.
Krzysztof
P.S tulipany posadzone?

4. Data: 2005-10-17 13:57:39

Od: "Małgorzata Klecka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> P.S tulipany posadzone?

Melduję, ze tak ! :D - i to od frontu (w towarzystwie laurowiśni i
hortensji:)
Pozdrowienia serdeczne
Gosia :)

czy już wykopujecie dalie?
Ma być straszna zima !!!
czy mozna jeszcze sadzic iglaki?
Drzewka owocowe w Trójmieści-gdzie kupić?
Drzewka - Prosba o rad