ostra białaczka szpikowa

1. Data: 2003-06-17 06:22:10

Temat: ostra białaczka szpikowa
Od: m...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

Właśnie się dowiedziałam, że moja koleżanka ma ostrą białaczkę szpikową.
Szukałam już informacji w sieci, ale albo trafiam na bardzo banalne, które
właściwie nie opisuja choroby, albo na typowo medyczne, których po prostu nie
rozumiem. Może ktoś w paru słowach scharakteryzować ten nowotwór? Wiem, że
Kasia ma tylko kilka miesięcy na znalezienie dawcy szpiku i zebraniu pieniędzy
na przeszczep.

A może ktoś będzie mógł pomóc finansowo? Podaję link do strony Kaśki, gdzie
można znaleźć o niej informacje www.kasiamroz.cbi.pl

2. Data: 2003-06-17 07:25:53

Temat: Re: ostra białaczka szpikowa
Od: m...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

Jeżeli chcesz mi coś przesłac na prv to pisz na m...@o...pl, bo konto na
onecie coś mi szwankuje.

3. Data: 2004-08-03 07:22:59

Od: "basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeżeli chcesz mi coś przesłac na prv to pisz na m...@o...pl, bo konto na
> onecie coś mi szwankuje.

Moja kolezanka tez ma ostra bialaczke szpikowa i jest w identycznej sytuacji
od stycznia 2004.Zajrzyj na strony Fundacji Urszuli Jaworskiej
www.fundacjauj.pl duzo tam znajdziesz.Mnie interesuje dokladnie ostra
bialaczka szpikowa MLA CBF MYCH(+).Potrzebuje glebsze info jakbys cos
przypadkiem znalazla to bede wdzieczna jak mi poslesz.My tez zbieramy
pieniadze...Masz jakies pomysly Moze sobie jakos pomozemy

ZESPÓŁ DOWNA
Osrodki onkologiczne
przed wczesny wytrysk
stopa cukrzycowa