ostre zapalenie migdalkow

1. Data: 2001-11-16 16:21:50

Temat: ostre zapalenie migdalkow
Od: "loveless" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam wszystkich.
przedwczoraj bylem zdrowiutki, a wczoraj z rana ledwo wstalem z lozka -
goraczka, bole miesni, oslabienie, bol gardla, ropna wydzielina ktorej co
jakis czas musze sie pozbywac z okolic gardla. dzisiaj bylem u lekarza i
postawil taka wlasnie diagnoze: ostre zapalenie migdalkow.
dostalem antybiotyk: Cipronex
mam tez pic calcium i plukac gardla woda z soda i sola. - standardy :o)
moze macie jakies sugestie, zebym jak najszybciej powrocil do zdrowia i zeby
jakos zlagodzic objawy zapalenia. znacie na pewno jakies oryginalne
sztuczki, zeby nie bylo takiego dyskomfortu podczas choroby :o)
moje sposoby to m.in. picie herbatki z cytryny i miodu.

p.s.
towarzyszy mi tez dosc wysoka goraczka - w nocy okolo 39C, w dzien powiedzmy
38. 39 to sobie zbijam paracetamolem, ale 38 zostawiam w przeswiadczeniu ze
tyle moze byc, zeby organizm skuteczniej prowadzil walke z choroba. moze
jakies sugestie na ten temat - kiedys byl watek o temperaturze ale nie
wynikalo z niego czy podwyzszona temperatura pomaga, czy szkodzi.

z gory dziekuje za wszystkie glosy dobrych ludzi
i pozdrawiam wszystkich, zwlaszcza walczacych z jesiennymi infekcjami :-((

2. Data: 2001-11-17 13:06:41

Temat: Re: ostre zapalenie migdalkow
Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sztuczki, zeby nie bylo takiego dyskomfortu podczas choroby :o)
> moje sposoby to m.in. picie herbatki z cytryny i miodu.

Moze pomoze Ci kompres rozgrzewajacy na szyje:
wata + spirytus + folia, na to np. szalik, nie pamietam czy spirytus
podgrzac - chyba tak, tylko raz widzialam w szpitalu na laryngologii,
wlasnie przy anginie, zeby nie podraznic skory - posmaruj kremem.
Zdrowia
Elzbieta

3. Data: 2001-11-17 21:57:30

Od: "loveless" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Elzbieta <t...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9t5ngh$d37$...@n...tpi.pl...

> [...]
> podgrzac - chyba tak, tylko raz widzialam w szpitalu na laryngologii,
> wlasnie przy anginie, zeby nie podraznic skory - posmaruj kremem.

dzieki. juz jest troche lepiej :o)

4. Data: 2001-11-18 17:09:29

Od: "loveless" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik loveless <m...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9t3h2i$ng7$...@n...tpi.pl...
> witam wszystkich.

wczoraj zauwazylem powiekszony wezel chlonny w jednej z pachwin (chyba
wezel, bo co innego tam sie znajduje?). jest on wielkosci - powiedzmy
fasolki, no i bolesny przy dotyku. dzisiaj jest tak samo - ani lepiej ani
gorzej. podejrzewam, ze ma to zwiazek z moim zapaleniem migdalkow, tylko na
ile jest to grozne dla mojego zdrowia. czy stosowany antybiotyk mogl wywolac
to powiekszenie, czy to raczej reakcja obronna organizmu na infekcje.
jutro i tak jesli nie bedzie poprawy to pojde na kontrol do rodzinnego, ale
jesli ktos z Was moglby sie na ten temat wypowiedziec juz teraz, to bede
bardzo dzwieczny :o)

Marcin.

5. Data: 2001-11-18 17:44:22

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> gorzej. podejrzewam, ze ma to zwiazek z moim zapaleniem migdalkow, tylko

Powiekszenie wezlow chlonnych swiadczy o stanie zapalnym w organizmie, moze
byc przy anginie, moze sie dlugo utrzymywac po wyleczeniu. Pokaz lekarzowi,
ale sie nie martw:))
Nadal zdrowia
Elzbieta

6. Data: 2001-11-18 18:01:41

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

loveless napisał(a):

> [...]
> to powiekszenie, czy to raczej reakcja obronna organizmu na infekcje.

Idź jednak do lekarza, niech Ci zmieni antybiotyk, a tego co masz, to nie bierz
dalej.
Moja córka ( dorosła) po jakimś "nowoczesnym" syntetycznym antybiotyku ( po
jednym proszku!) zaczęła się dusić i węzły tak jej się momentalnie powiększyły,
że wyglądała jakby miała świnkę....Jeszcze ze dwa takie proszeczki, to byłoby
pewnie już po niej.
Przeczytałam potem ulotkę, a tam bylo napisane, że u małych dzieci może nastąpić
zgon...tylko dlaczego nie napisane bylo, że to też trucizna dla starego....hmm.

Pozdrawiam, Kaja
--
"Jeśli marzysz samotnie, to tylko marzysz.Jeśli marzysz
wspólnie z innymi-tworzysz rzeczywistość"

7. Data: 2001-11-18 21:32:33

Od: "loveless" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Elzbieta <t...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9t8s5d$oka$...@n...tpi.pl...

> [...]
moze
> byc przy anginie, moze sie dlugo utrzymywac po wyleczeniu. Pokaz

przyznam szczerze, ze naprawde mnie uspokoilas - troche sie martwilem, bo
nigdy mi przy zapaleniu migdalkow nie powiekszaly sie - wywolujac
bolesnosc - wezly chlonne w pachwinach.
serdeczne dzieki ;o)

Marcin.

8. Data: 2001-11-19 03:22:37

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

loveless napisał(a):

> [...]
>
> przyznam szczerze, ze naprawde mnie uspokoilas - troche sie martwilem, bo
> nigdy mi przy zapaleniu migdalkow nie powiekszaly sie - wywolujac

Trzeba było od razu napisać, gdzie masz powiększone węzły chłonne...Ja
myślałam, że przy gardle :-D

czy kosmetyczka moze naprawde pomoc ...?
Proszę o komentarze na temat USG.Z góry serdecznie dziękuję
nadżerka
Herba Studio
do wszystkich chorych i obolalych