ostrogi pietowe -szlag mnie trafi !! :P

1. Data: 2004-02-05 09:05:45

Temat: ostrogi pietowe -szlag mnie trafi !! :P
Od: "## xxl ##" <c...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

jest jakis sposob obawiam sie ze nie.
ledwo laze :)

--
xxl

2. Data: 2004-02-05 10:22:12

Temat: Re: ostrogi pietowe -szlag mnie trafi !! :P
Od: "Katarzyna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lekarzem nie jestem, ale kiedys mialam cos podobnego chyba (o ile to
tosamo). Wysunela mi sie pieta i byl to niesamowity bol przy chodzeniu,
okazalo sie ze poprostu zle buty mialam, po zmianie butow wszystko wrocilo
do normy.

Pozdrawiam
Kasia

3. Data: 2004-02-05 13:54:40

Od: "agatka" <A...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> okazalo sie ze poprostu zle buty mialam, po zmianie butow wszystko wrocilo
Jak to dokładnie wygląda - bo mnie cos starsznie rąbie pięta i to każdej
zimy od kilku lat. Nie wiem co z tym robić. Co to sa te ostrogi?
agatka

4. Data: 2004-02-05 15:16:06

Od: "daśka" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ostrogi piętowe
> jest jakis sposob obawiam sie ze nie.
> ledwo laze :)

Niektórzy bardzo sobie chwalą fizykoterapię w postaci serii ultradźwięków - ale
na własnych piętach nie próbowałam! ;-)
Pozdrawiam!
daśka

5. Data: 2004-02-05 19:38:46

Od: Robert Pyzel <r...@g...BezSpamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:bvt0u9$bue$1@inews.gazeta.pl tako rzecze ## xxl ##

> jest jakis sposob obawiam sie ze nie.

Ultradźwięki, ale pierw pokaż RTG, żeby wiedzieli gdzie dawać.

--
"Ćwiczenie Tai Chi jest doskonałym treningiem szybkości.
Mający 90 lat mistrzowie Tai Chi, poruszają się równie

6. Data: 2004-02-06 13:52:11

Od: "batory" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Żadne tam ultradźwięki, musisz zamówić u dobrego fachowca odpowiednie
wkładki ortopedyczne. Ja z moimi ostrogami nawet po górach chodzę.
Pozdrowionka - Agnieszka

Usuwanie próchnicy ozonem
progenia
Biuletyn DPS Forum nr 37A/ 5.02.2004