ostrość wzroku

1. Data: 2005-03-04 06:38:39

Temat: ostrość wzroku
Od: "karlos" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie do grupowiczów
Nie wiem jak interpretować przepis w sprawie WKU

"Ostrość każdego oka co najmniej 0,5, z korekcją
szkłami sferycznymi wklęsłymi lub wypukłymi powyżej 6,0 D"
to jest paragraf na kategorie D i nie wiem czy się łapie na nią

Mam krótkowzroczność - szkła -6.25 D ale nie wiem o co
chodzi z tą ostrością.

2. Data: 2005-03-04 08:21:36

Temat: Re: ostrość wzroku
Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

d08vri$k6e$...@j...coi.pw.edu.pl,
karlos <k...@o...pl>:
> [...]
> to jest paragraf na kategorie D i nie wiem czy się łapie na nią
>
> Mam krótkowzroczność - szkła -6.25 D ale nie wiem o co

To jest ostrosc widzenia odpowiadajaca 50% normy - odpowiada jej odpowiedni
rzadek na tablicy

Np. tutaj:
http://www.mdsupport.org/snellen.html

jest to rzadek oznaczony 12

--
Robert

Portal i Forum nerkowców !
wezly chlonne?
Skrzywienie kręgosłupa
Klejący kał - jakie przyczyny i jak zwalczyć ?
dobry cisnieniomierz