ostrość wzroku 0.4 i 0.5 - to jaka?

11. Data: 2003-12-03 07:29:23

Temat: Re: ostrość wzroku 0.4 i 0.5 - to jaka?
Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bqjvk4$1lf$...@n...onet.pl,
Agata <s...@p...onet.pl>:

> ...na usprawiedliwienie dodam, że właśnie chciałam poteoretyzować -
> mnie to pomaga w wyrobieniu sobie lepszego obrazu sytuacji,który
> lubię mieć wcześniej, a przecież badanie okulistyczne to
> zweryfikuje...

Nie musisz sie usprawiedliwiac - ja Cie doskonale rozumiem :)

--
Robert

12. Data: 2003-12-03 10:01:37

Od: "Doxent" <d...@g...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiek szkolny wiaze sie z dosc duzymi zmianami jezeli chodzi o wzrok. I
> wlasciwie zawsze na gorsze. Nasze oczy nie sa po prostu przyzwyczajone do
> czytania drobnych liter.(bo niby po co?;)) Mozliwe ze przy odpowiednim

swoja droga powinny byc jakies normy na minimalne czcionki w lekturach
szkolnych. Dodam ze po przeczytaniu 5 stron zawsze musialem robic przerwe a
w liceum to moze przeczytalem ze 3 cienkie lektury obowiazkowe a reszta to
streszczenia i gotowce ktore zajmowaly kilka stron. Od literatury pieknej
zawsze mnie odrzucalo ze wzgledu na meczacy sie wzrok. Dzisiaj czytam tylko
z dlugosci ramienia bez okularow mimo iz mam 29 lat i astygmatyzm
-1.0 ax:180/0 (w okularach to przynajmniej 1-1.5 metra aby bylo ostro)

---

Badanie USG
cytryna a przebarwienia
cukrzyca a soczewki kontaktowe