Re: ostrzenie pił do drewna

Newsgroups: pl.rec.ogrody
From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
Subject: Re: ostrzenie pił do drewna
Date: Sun, 11 Mar 2018 18:49:36 +0100

collie pisze:

> Łańcuchy za 14,80 zł należy wyrzucić. Przed użyciem.

Ale dlaczego przed użyciem? Używa się go całkiem dobrze.

> Na Alledrogo kupić łańcuch Stihl Picco Duro widiowy i ciąć nim suche
> akacje przez następne dziesięć lat, aż nam się znudzi nie ostrzenie
> łańcucha. Chyba że cena piły w chwili kupna była niższa, niż obecna
> cena łańcucha Picco Duro.

Cena była wyższa, ale i tak rachunek ekonomiczny przemawia przeciwko
zakupowi łańcucha Stihl Picco Duro. Moje plany na najbliższe dziesięć
lat nie przewidują częstgo cięcia suchych akacji. Raczej wątpię, bym
musiał średniorocznie zużywać więcej niż jeden łańcuch za 14,80 zł.

> Wtedy nie warto kupować żadnego łańcucha i ciąć tym, czym tnie Krycha.

Tej logiki to już zupełnie nie rozumiem.

--
Jarek