ostrzezenie dla grzybiarzy

11. Data: 2006-09-20 11:53:57

Temat: Re: ostrzezenie dla grzybiarzy
Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@n...pl> napisał w wiadomości
news:eeqvcp$l6q$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...] Pewnie kanie powędrowałyby do kompostu ale możliwość
> poigrania z losem zmotywowała mnie do działania. No risk, no fun. :-)

Moglbys sprobowac wygotowac je i wywarem podlewac rosliny. Zawsze to troche
soli mineralnych i nietylko.
Wyrzucajac bezposrednio na kompost ryzykujesz zaszczepieniem ich ogrodzie.
Dla ogrodu to nic zlego ale mowie to tak na marginesie, jeslibys nie chcial
miec czubajek czerwieniejacych u siebie (chociaz zakladam, ze te, ktore
zebrales, to czubajki kanie). O ile wiem, czubajki nie wymagaja mikoryzy i w
ogrodzie beda rosly, jesli bedzie wystarczajaco duzo prochnicy.

Pozdrawiam,
Bpjea

12. Data: 2006-09-20 17:13:56

Od: "Nifi" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. Michale, dziękuję za ostrzeżenie. Właśnie dzisiaj przywiozłem z
> lasu trzy kanie. Teraz mam dylemat. Usmażyć je jutro na śniadanie tak jak
> planowalem, czy wyrzucić?
> Pozdrawiam miazmatycznie Ja...cki

Zjedz, a ja póki co przedstawię się sławnej w całym internecie
grupie:-D
Ogrodu mam jeden, za rok założę drugi, a tu czasami wpadnę
i cosik napiszę.

Pozdrawiam,Nifi

13. Data: 2006-09-20 17:20:25

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:eert1v$3h4$1@nemesis.news.tpi.pl Nifi
<c...@o...pl> napisał(a):

> ja póki co przedstawię się sławnej w całym internecie
> grupie:-D
> Ogrodu mam jeden, za rok założę drugi, a tu czasami wpadnę
> i cosik napiszę.

Hejka. Coś mi się widzi, że jesteś nam dobrze znany. :-)
Pozdrawiam skrycie Ja...cki

14. Data: 2006-09-20 20:27:10

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:eera9j$eja$1@nemesis.news.tpi.pl Bpjea <b...@...pl (bez
x)> napisał(a):

> Moglbys sprobowac wygotowac je i wywarem podlewac rosliny.
> Zawsze to troche soli mineralnych i nietylko.

Hejka. Pewnie mógłbym, ale na samą myśl, że trzebaby po tym eliksirze
zmywać garnek, mój entuzjazm pryska jak bańka mydlana. ;-)

> Wyrzucajac bezposrednio na kompost ryzykujesz zaszczepieniem ich
> ogrodzie.

Jeden grzyb więcej w kompostowniku, jeden mniej, co za różnica? :-)
Pozdrawiam leniwie Ja...cki

15. Data: 2006-09-21 04:54:46

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>    Jeden grzyb więcej w kompostowniku, jeden mniej, co za różnica? :-)
>                    Pozdrawiam leniwie Ja...cki

Gdzie jest Boletus?
Pozdrawiam.Mirzan

16. Data: 2006-09-21 04:57:38

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"mirzan" <l...@o...pl> wrote in message

> Gdzie jest Boletus?
> Pozdrawiam.Mirzan

Witam!

Pewnie w marzeniach, w lesie lub u sprzedających...

17. Data: 2006-09-21 11:05:41

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pewnie w marzeniach, w lesie lub u sprzedających...

To był taki typek, co lubił coś głupiego chlapnąć.
Pozdrawiam.Mirzan

18. Data: 2006-09-21 11:26:23

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To był taki typek, co lubił coś głupiego chlapnąć.
> Pozdrawiam.Mirzan

U mnie rosną na boisku szkolnym koło szkoły, w której mieszkam.

19. Data: 2006-09-21 11:36:31

Od: " BrunoJ" <b...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. Coś mi się widzi, że jesteś nam dobrze znany. :-)
Wlasnie,Bruno
;-)

20. Data: 2006-09-21 23:51:59

Od: "moon" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista wrote:
> "mirzan" <l...@o...pl> wrote in message
>
> U mnie rosną na boisku szkolnym koło szkoły, w której mieszkam.

mieszkasz w szkole?!
zostwiali cię na drugi rok i zapomnieli?
:))

moon

Żywopłot liściasty - jak dlugo ?
Ogrodnik to twór miły, łagodny i przyjazny :)
trawa
[Spam] literatura
sadzenie zywoplotu z glogu...