[ot] ROT13

1. Data: 2002-09-20 10:36:43

Temat: [ot] ROT13
Od: Albert Jacher Chosen ByGod <A...@p...onet.pl.USUNJ.T0.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownicy Usenet!

W zwiazku z tym, ze piszac swobodnie wlasne opinie z trudem mozna w
Usenet uniknac zlosliwych uwag, obelg, agresji, proponuje nauczenie sie i
uzywanie czasem systemu szyfrowania tekstu ROT13.

Ja byc moze bede szyfrowac niektore moje teksty, by juz nikt nie zarzucal
mi, ze musi je czytac. Przeczyta je tylko pod warunkiem, ze tego chce, bo
sam musi je odszyfrowac.

Odszyfrowanie jest dosc proste i dostepne w oprogramowaniu. Polecam
przeczytanie tematow pomocy o ROT13 (klawisz 'F1').

Podaje tez niektore linki:
http://tools.geht.net/rot13.html
http://www.vrocspage.host.sk/kenide13.htm
http://www.algorytm.cad.pl/Crypto/1-10/crypto2.html
http://www.rot13.com/
http://www.rot13.org/

Jesli ktos sam bedzie chcial pisywac z uzyciem ROT13, to proponuje dla
ulatwienia dla innych czytelnikow zaznaczyc to w publikacji (sygnaturze?).

Nie zawsze mozna uzywac ROT13 niestety (jak zwykle polskie litery, itd),
ale moze to komus zaoszczedzi negatywnych emocji.

test:
To jest przykladowy tekst: nie czytaj tego!
Gb wrfg cemlxynqbjl grxfg: avr pmlgnw grtb!

Pozdrawiam!

--
Albert Jacher, WiseChosenByGod, MadryPrzezBogaWybrany
http://albertan.sytes.net/pl/ http://albertan.republika.pl/

2. Data: 2002-09-20 10:57:49

Temat: Re: [ot] ROT13
Od: "Marta" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Albert Jacher Chosen ByGod

> W zwiazku z tym, ze piszac swobodnie wlasne opinie z trudem mozna w
> Usenet uniknac zlosliwych uwag, obelg, agresji, proponuje nauczenie sie i
> uzywanie czasem systemu szyfrowania tekstu ROT13.

Ty tu nie ćwicz z szyfrowaniem, tylko pisz jak masz coś do powiedzenia (na
temat oczywiście ;-)). Ja akurat lubię czytać Twoje wypowiedzi, ale jak będą
zaszyfrowane to sobie odpuszczę.
Marta

3. Data: 2002-09-20 11:02:47

Od: "Toffi" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<A...@p...onet.pl.USUNJ.T0.invalid> napisał w wiadomości

> test:
> To jest przykladowy tekst: nie czytaj tego!
> Gb wrfg cemlxynqbjl grxfg: avr pmlgnw grtb!

J 23 znowu działa ;-)

Pozdrawiam
Taobfcfdi ( po rozszyfrowaniu zwykła Toffi :))

4. Data: 2002-09-20 11:04:04

Od: Albert Jacher ChosenByGod <A...@p...onet.pl.USUNJ.T0.invalid> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 20 Sep 2002 from pl.soc.dzieci message-id=
news:ameu5k$487$1@news.tpi.pl :

Nie zalamuj mnie :-(((

;-)

5. Data: 2002-09-20 11:17:53

Od: "Donik" <D...@n...amujcie.terramail.pl> szukaj wiadomości tego autora

A...@p...onet.pl.USUNJ.T0.invalid naskrobal(a):

> [...]
> Usenet uniknac zlosliwych uwag, obelg, agresji, proponuje nauczenie
> sie i uzywanie czasem systemu szyfrowania tekstu ROT13.

Boszz, znowuś z KF wylazł? A tak apropos Twojego pomysłu,
to co to da, poza komplikacją? Jak ktoś nie chce Cię czytać (jak ja ;-)
to wrzuci do KF i po sprawie. A kto chce, będzie czytał.

Donik

"All you need is love"
The Beatles

6. Data: 2002-09-20 11:30:13

Od: "Gawłowska Małgorzata" <M...@h...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chłopie daj sobie już spokój z tym pisaniem bo ja osobiście jestem bardzo
liberalna ale zaczyna mnie już to wkurzać czy Ty nie rozumiesz że jesteś
niezbyt mile widziany na tej grupie. Przepraszam jeśli poczułeś się urażony
ale proszę ........... papapapa i miłego weekendu.

Gocha z Bielska

7. Data: 2002-09-20 11:38:05

Od: Albert Jacher ChosenByGod <A...@p...onet.pl.USUNJ.T0.invalid> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 20 Sep 2002 from pl.sci.medycyna message-id=
news:amf04i$fav$1@kujawiak.man.lodz.pl :

> Boszz, znowuś z KF wylazł? A tak apropos Twojego pomysłu,
> to co to da, poza komplikacją? Jak ktoś nie chce Cię czytać (jak ja ;-)
> to wrzuci do KF i po sprawie. A kto chce, będzie czytał.

Ty to potrafisz bo nie jestes zlosliwy.
Jednak sa osoby, ktore najpierw mnie obrazily, potem publicznie deklarowaly
dodanie do PLONK a ostatnio ponownie czytaly moje posty i obrazaly.

To ze moje teksty ignorujesz i jestes w tym konsekwentny to twoje prawo i
jesli tak chcesz to niech tak bedzie. Doceniam twoja konsekwencje.
Przynajmniej unikamy jawolych sporow.

Pozdrawiam!

8. Data: 2002-09-20 11:38:17

Od: "Przemo" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Mam podobne zdanie. A poza tym też jestem z Bielska. Pozdrawiam
Przemo

9. Data: 2002-09-20 11:39:04

Od: "Gawłowska Małgorzata" <M...@h...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oczywiście że do Alberta

Przecież męczy strasznie

10. Data: 2002-09-20 11:42:47

Od: "JoJo" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości news:amf1c9$k4m$1@news.tpi.pl...
> Oczywiście że do Alberta
>
> Przecież męczy strasznie

bo to Męczennik Wybrany przecież:))))))))

sorki że na priv, ale nie mogłam się powstrzymać a nie chcę go karmić na
grupie

pozdr.Joanna

doplata do plomb
ksiaki-A.M w Poznaniu
Ponownie prosze o pomoc
Cokolwiek o Ehlersa-Danlosa???
[ot]Re: wyznanie vs. medycyna -prowokacje Ani