Normalnie mam fefry...

31. Data: 2006-03-31 19:02:36

Temat: Re: [ot] Re: Normalnie mam fefry...
Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:e0jll4$8i7$1@inews.gazeta.pl>
PASIK <p...@W...gazeta.pl> pisze:

> pozdr. Pasik (rodowita z Jerzyc)

A nie z Jeżyc przypadkiem???

--
Nixe

32. Data: 2006-03-31 19:48:20

Od: " PASIK" <p...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

haha złapałaś mnie:-)

masz rację, wstyddd

antrejka, tytka, petronelka- uczę syna gwary na tyle ile znam.

pozdr.Pasik

33. Data: 2006-03-31 20:16:41

Od: Borek <m...@d...chembuddy.these.com.parts> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 31 Mar 2006 21:48:20 +0200, PASIK <p...@W...gazeta.pl> wrote:

> antrejka, tytka, petronelka- uczę syna gwary na tyle ile znam.

W 88 albo 89 pojechałem do Poznania w delegację - musiałem zawieźć jakieś
papiery, dać w okienku, dostać stempelek i wracać. Ot, cały wyjazd w
gospodarce niedoboru szybkich usług kurierskich i pocztowych. Staję przed
okienkiem, wręczam dziewczynie co siedzi po drugiej stronie papiery,
zaczyna się rozmowa, a, pan z Warszawy, a zna pan Poznań, a to tylko z
tymi papierami, e, to głupio tak, tylko papiery zostawiać i wracać, nie? I
jakbym nie wiedział gdzie jestem, to po tym "nie?" to już z zamkniętymi
oczami :)

Ale mówią, że niektórzy poznaniacy to się nawet modlą "Ojcze nasz, któryś
jest w niebie, nie?" :)

Pozdrawiam,
Marcin Borkowski
--
http://www.bpp.com.pl - programy do terapii pedagogicznej
http://www.bpp.com.pl/?left=dysleksja&right=dysleksj

34. Data: 2006-03-31 20:27:25

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:e0k124$qb5$1@inews.gazeta.pl>
PASIK <p...@W...gazeta.pl> pisze:

> haha złapałaś mnie:-)

Nieno bez przesady. W pierwszej chwili też zwątpiłam i pomyślałam "Cholera,
tyle lat się myliłam? Może nazwa tej dzielnicy pochodzi od np. św. Jerzego"
;-)

> antrejka, tytka, petronelka- uczę syna gwary na tyle ile znam.

I jeszcze - jak to było? - ostrzytko i ramiączko ;-)
Lia jest dobra w te klocki.

--
Nixe

35. Data: 2006-03-31 20:53:22

Od: chomik <chomik1979@BEZ_TEGOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj *PASIK* napisał(a),a było to tak:

> antrejka, tytka, petronelka

Proszę o tłumaczenie

--
Aga, Maciuś ( 21.06.2002)

36. Data: 2006-03-31 21:09:04

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:12mi4x8yza5fv$.dlg@chomik1979.pl>
chomik <chomik1979@BEZ_TEGOo2.pl> pisze:

> Proszę o tłumaczenie

Wiem tylko, że petronelka to biedronka.
Tych dwóch pierwszych nie kumam ;-)
No chyba, że tytka ma coś wspólnego ze śląską tytą.

--
Nixe

37. Data: 2006-03-31 21:33:39

Od: " PASIK" <p...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No chyba, że tytka ma coś wspólnego ze śląską tytą.

Torebka ale nie napełniana słodkościami, a szkoda:-)
możesz jednak do tytki wsadzić pomidydki lub słynną sznekę z glancem

antrejka- przedpokój, altanka,ganek - dawniej przed domami byly
drewniane przybudówki
tytka:torebka
petronelka:biedronka
ostrzytko- temperówka

mnie mąż gnębi jeszcze za kejtry, gulik - z Śląska, ale lubię używać
inne luntrusy, huncwoty i temu podobne:-)

--
pozdr.Pasik & Pinek 6l & ździebko 9.07.2006
http://tickers.tickerfactory.com/ezt/d/1;10046;6/st/

38. Data: 2006-03-31 21:39:24

Od: "Szpilka \(Sylvja\)" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " PASIK" <p...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> mnie mąż gnębi jeszcze za kejtry, gulik - z Śląska, ale lubię używać
> inne luntrusy, huncwoty i temu podobne:-)

Kurcze, toż to jak nauka obcego języka :-)
Jeszcze, jeszcze.... fajne to

Sylwia

39. Data: 2006-03-31 21:48:42

Od: chomik <chomik1979@BEZ_TEGOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Torebka ale nie napełniana słodkościami, a szkoda:-)
> możesz jednak do tytki wsadzić pomidydki lub słynną sznekę z glancem

Pasiiiikkkkkkkk ;-)
--
Aga, Maciuś ( 21.06.2002)

40. Data: 2006-03-31 21:50:26

Od: chomik <chomik1979@BEZ_TEGOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj *Szpilka (Sylvja)* napisał(a),a było to tak:

> Kurcze, toż to jak nauka obcego języka :-)
> Jeszcze, jeszcze.... fajne to

Normalnie jak szyfr jakiś czy cuś. Sylwia my po prostu nie kumate dzisiaj
:-)

--
Aga, Maciuś ( 21.06.2002)

KOMUNIA - czy ktoś jeszcze przyjmuje gości w domu?
Urodziny dla 5-7 latka
Dewocjonalia i galanteria komunijna dla dzieci
gdzie dobry stomatolog i ortodonta Wawa Kabaty?
jakie wybrac liceum? Boszzz, cale zycie trzeba cos wybierac...