(ot)...a ja dzisiaj imprezuję :)

1. Data: 2005-01-23 12:32:22

Temat: (ot)...a ja dzisiaj imprezuję :)
Od: "Marzena" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj mam urodzinki i właśnie dlatego będę imprezować!!!

Usiadłam sobie na chwilkę przy komputerku,piję pyszną kawkę... od wczoraj nie
zaglądałam na forum...o zgrozo jak mogłam ;)
Tak teraz sobie myślę ,że właśnie obchodzę ostatni raz urodzinki ,gdzie z
przodu jest cyferka 2...
A już za rok będzie to 3... a potem nieubłagalnie 4...itd.
Hmmm zastanawiam się ,kiedy przeleciały te wszystkie latka?
Ale wcale się tym nie przejmuję,bo w sercu mam ciągle 18lat !!!
Może za rok bardziej mnie poruszy ta szczęśliwa 30;)
Podobno kobiety przeżywają swoją drugą młodość po 30?
Tylko,że ja nie skończyłam jeszcze swojej pierwszej młodości...hehehehe
Nooo,ale starczy już tego dobrego....pędzę kończyć ciasta i tort,bo o 15.00 mam
gości w domku.

Marzena

1. Data: 2005-01-23 12:42:07

Temat: Re: (ot)...a ja dzisiaj imprezuję :)
Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Dużo, dużo zdrówka usmiechów i radości :)
Ja za tydzień obchodzę osiemnastkę ....ale mojego syna :) Okropnie szybko sie
postarzał on, bo ja nie :)
Małgorzata

1. Data: 2005-01-23 12:47:31

Od: "Beata" <b...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marzena" <k...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> zaglądałam na forum...o zgrozo jak mogłam ;)
> Tak teraz sobie myślę ,że właśnie obchodzę ostatni raz urodzinki ,gdzie z
Marzenko - samych najlepszości życzę :))))) ja mam "to" święto jutro, ciasta
ograniczam do minimum, bo ide ze znajomymi na kręgle - taka nietypowa
impreza urodzinowa ;)
Sto lat, sto lat...!!!! :))))
Udanej zabawy :)))))
Beata

1. Data: 2005-01-23 13:00:57

Od: "Ajka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Tylko,że ja nie skończyłam jeszcze swojej pierwszej młodości...hehehehe
> Nooo,ale starczy już tego dobrego....pędzę kończyć ciasta i tort,bo o

Niesamowite
Ja tez dzisiaj obchodze urodziny i tez ostatni raz z 2 z przodu :-(
Ale co tam :-))))
Przedwczoraj mialam imieniny a moja mama po raz pierwszy obchodzila Dzien
Babci (dostala mokrego calusa :-))) )
Zycze zdrowia i duzo czasu na robotki :-)

Ajka

1. Data: 2005-01-23 14:18:22

Od: "Carmen" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sto lat! Sto lat
Niech żyje żyje nam...

Wszystkiego najlpszego,
dużo udanych robótek, uśmiechu i spełnienia najważniejszych marzeń
Życzy Ania :)

1. Data: 2005-01-23 14:19:57

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Marzena wrote:
> [...]
> Nooo,ale starczy już tego dobrego....pędzę kończyć ciasta i tort,bo o 15.00 mam

Najlepszego, seta i sledz !! ;)

Kot, co tez niedlugo urodzinuje i tez ciagle pierwsza mlodosc przezywa ;)

--
Kot
m...@p...onet.pl

1. Data: 2005-01-23 14:22:45

Od: "Justyna Pawłowska" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszystkiego Najlepszego!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1. Data: 2005-01-23 16:01:37

Od: "Aga z Tychów" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dużo czasu na robótki, pomysłów Ci nie zyczę bo masz ich pewnie więcej niż
czasu na ich realizację :) dużo zdrówka, zdrówka i jeszcze raz
zdrówka.Wszystkiego naj naj naj...
I pamiętaj że każde kolejne urodziny po 18-ce są jej rocznicą: pierwsza
rocznica 18-ki, druga, trzecia... ;)
Aga

1. Data: 2005-01-23 16:56:03

Od: "Marysia Loch" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszystkiego czego sobie tylko zamarzysz :))

Pozdrawiam Marysia

1. Data: 2005-01-23 17:40:20

Od: "Anuryca" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marzena" <k...@p...fm> napisał w wiadomości
> Dzisiaj mam urodzinki i właśnie dlatego będę imprezować!!!

Wszystkiego Naj Naj Najlepszego !!!!!!!!!!!!!!!

[druty]ciuszki dla niemowlaczkow!
szydelko -wzory
XXX_krosno
Zima zima zima :))