[ot?] chwale sie

1. Data: 2004-09-27 21:43:03

Temat: [ot?] chwale sie
Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

sobie piekna stronke zrobilam, co krytyki nie zniesie, hihihihihi
zapraszam
http://republika.pl/ewa_pasinska

pozdrowionka
Ewa (Krakow)

1. Data: 2004-09-27 21:57:25

Temat: Re: [ot?] chwale sie
Od: "MariolaK" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> sobie piekna stronke zrobilam, co krytyki nie zniesie,

szydelkowe malenstwa sa po prostu cudne!!!

Pozdrawiam
MariolaK(Elk)

1. Data: 2004-09-28 04:01:40

Od: Beazuku <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

fajna stronka :)
O pracach nie wspominam....z zazdrości :D

--
Pozdrawiam Beazuku z Zielonej Góry
www.republika.pl/beazuku

1. Data: 2004-09-28 06:06:05

Od: "eva" <eva@NO_SPAMpost.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gwiazdki mnie urzekły i ten żólty kurczak, ze o frywolitakach nie wspomne,
bo to moje niedoscignione marzenie :))

pozdrawiam i zycze nam, zeby takich stron powstawalo jak najwiecej

Eva [W-wa]

1. Data: 2004-09-28 08:02:23

Od: Arleta Potocka-Gąsiorska <A...@f...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa, Ty szatanie ;-) Zrobilas juz taki kawal frywolitkowej ...
bielizny????? Tobie sie chyba w domu nudzi, dobra kobieto?!?!
;-)))))))))))

Pozdr. :-) Arleta

1. Data: 2004-09-28 08:07:45

Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

bielizna juz cala jest, tylko fotki nie ma.........
no i nowe zakladki sie tworza, ladniejsze, w prezencie na dzien nauczyciela
zamiast kwiatka beda, hihihi

zostaw remont, nie ucieknie, przyjedz w sobote stringi pomacac.....

pozdrowionka
Ewa (Krakow)

1. Data: 2004-09-28 08:11:13

Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

a ja stronke widzialam juz wczoraj i pochwalilam juz Ewę na gadulcu, ale teraz
to samo czynie publicznie ;)
robotki sliczne, a ich włascicielka niesamowicie zdolna..... do wszystkiego ..
. hihihi

pozdrawiam

Dorota Ruebenbauer
Wrocław

1. Data: 2004-09-28 08:13:39

Od: "AgaWa" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "a&e" napisał w wiadomości...
> sobie piekna stronke zrobilam, co krytyki nie zniesie, hihihihihi
> zapraszam
> http://republika.pl/ewa_pasinska

Jak to nie zniesie?!?! Musi znieść słowa mojej krytyki!
Jak śmie robić taką ciekawą stronę? Prace na niej zamieszczone są zbyt
piękne, co może spowodować u niektórych osób groźne dla zdrowia ukłucie
zazdrości! Poza tym stanowczo za duży rozrzut tematyczny: szydełko, xxx.
druty i jeszcze na dodatek frywolitki!!! Zgroza!!!

;)

A tak na poważnie: podobuje mi się, prace piękne! Może i ja pójdę w Twoje
ślady...
Powodzenia w dalszym robótkowaniu, wzbogacaniu własnej stronki i dostrczaniu
przyjemności naszym oczom.

AgaWa, która na razie pracuje nad xxx Afrykankami i stroną www szkoły.
GG4624445

1. Data: 2004-09-28 08:24:03

Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poza tym stanowczo za duży rozrzut tematyczny: szydełko, xxx.
> druty i jeszcze na dodatek frywolitki!!! Zgroza!!!

no mowilam, ze zdolna do wszystkiego ;)))

1. Data: 2004-09-28 08:34:02

Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

prosze zauwazyc, ze nie ma patchworkow, koronki klockowej, rzeczy
malowanych, haftu plaskiego (w zamian bedzie richelieu, hihihhi), i wielu
innych cudnosci....:(

pozdrawiam dziekujac serdecznie za wszystkie opinie
Ewa (Krakow)
uzdolniona umiarkowanie bardzo.....

Zdjecia ze spotkania w Gdyni
nowy człowiek