[ot] ciut się pochwalę

1. Data: 2006-01-30 10:16:09

Temat: [ot] ciut się pochwalę
Od: kroowka <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :)
Ciut, bo tylko 4 nowe rzeczy: sweterek drutowy, top szydełkowy i czapki,
drutowa i szydełkowa. Za kilka dni powinny się zjawić jeszcze dwa grube
sweterki (ten drugi byłby gotowy po weekendzie, gdyby mi nie zabrakło
włóczki na... pliskę na guziki) i moze bolerko (pół już mam, przez tą
włóczkę od swetra, co się za szybko skończyła ;)).
Prezenty gwiazdkowe jakoś mi sie wymknęły bez zdjęć. Przepraszam, bo
wiem że obiecałam zrobić im zdjęcia, ale wiadomo jak przed Świętami,
czasu zero, a spraw jeszcze mnóstwo.
Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do zajrzenia na stronę :)
www.kroowka.prv.pl
--
, ,
()'.".'() Olcia - kroowka

2. Data: 2006-01-30 10:56:32

Temat: Re: [ot] ciut się pochwalę
Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

kroowka wrote:

> [...]
> czasu zero, a spraw jeszcze mnóstwo.
> Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do zajrzenia na stronę :)

Fajny ten top. Szkoda, że stringów nie można na wierzchu nosić, bo
świetnie do niego pasują :)

Pozrawiam
Bea

3. Data: 2006-01-30 11:25:07

Od: kroowka <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Beata Mateuszczyk wrote:
> Fajny ten top. Szkoda, że stringów nie można na wierzchu nosić, bo
> świetnie do niego pasują :)

Hihih, a wiesz co powiedział monż mojej psiapsiółki, która to dostała...
wow!!! i jeszcze że ma się w tym absolutnie na mieście nie pokazywać ;)
Powiedziała, że nie będzie go słuchać hihi.

--
, ,
()'.".'() Olcia - kroowka

4. Data: 2006-01-30 11:29:34

Od: Anngo <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fantastyczny ten sweterek drutowy :)

a koszulka? swietna!
kiedy ja zrobie cos takiego duzego i pracochlonnego?

--
Anngo, czyli mama Blazeja :) dziergajaca akcesoria dla Harrego P.

5. Data: 2006-01-30 14:09:25

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

kroowka wrote:

> Hihih, a wiesz co powiedział monż mojej psiapsiółki, która to dostała...
> wow!!! i jeszcze że ma się w tym absolutnie na mieście nie pokazywać ;)

A miał na myśli górę czy dół? ;)
Robisz takie ciuszki charytatywnie dla przyjaciół? Jeśli tak to
podziwiam. Bo ja sie jakoś nie mogę na to zdobyć. W prezencie robię
tylko drobiazgi, np. w tym roku gwiazdki na choinkę. I tak musiałam ich
40 zrobić, żeby da wszystkich starczyło.

Pozdrawiam
Bea

6. Data: 2006-01-30 14:40:08

Od: kroowka <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Beata Mateuszczyk wrote:
> A miał na myśli górę czy dół? ;)

chyba komplet :)

> Robisz takie ciuszki charytatywnie dla przyjaciół? Jeśli tak to

Dla przyjaciół :) nie dla znajomych, kolegów i koleżanek.

> podziwiam. Bo ja sie jakoś nie mogę na to zdobyć. W prezencie robię
> tylko drobiazgi, np. w tym roku gwiazdki na choinkę. I tak musiałam ich
> 40 zrobić, żeby da wszystkich starczyło.

a gwiazdek 40 to i na dwa albo trzy takie komplety by wystarczyło

Pozdrówki :)

--
, ,
()'.".'() Olcia - kroowka

7. Data: 2006-01-31 09:04:50

Od: kroowka <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

kroowka wrote:
> Witam :)
> Ciut, bo tylko 4 nowe rzeczy: sweterek drutowy, top szydełkowy i czapki,
> drutowa i szydełkowa. Za kilka dni powinny się zjawić jeszcze dwa grube

Dołożyłam jeszcze sweterek grudniowy i sierpniową bluzeczkę dla mamy.
Pozdrówki, miłego oglądania

--
, ,
()'.".'() Olcia - kroowka

8. Data: 2006-01-31 09:35:26

Od: "Mira" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Olu, śliczności te twoje prace.
Ale miało być więcej hardangera, a tu tylko choinka ...
No cóż, widać co kochasz najbardziej :))
Pozdrawiam
Mirka (Teresin)

9. Data: 2006-01-31 10:22:10

Od: "Chrumcia" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Komplecik śliczny. Czy możesz zdradzić z jakich nici (włóczki) go robiłaś?

pozdrawiam
Kasia - Chrumcia

10. Data: 2006-01-31 10:25:27

Od: kroowka <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chrumcia wrote:
> Komplecik śliczny. Czy możesz zdradzić z jakich nici (włóczki) go robiłaś?

Zielony z Hemery, a koraliki to 2,5 (albo 2) mm rureczki.
Ale każda nitka 565m na 100g będzie się nadawać. Swój taki top (nie ma w
Galerii, bo go cigle poprawiam) jest z Maxi Altin Basaka, a ten
zielono-ekri to Maxi i Hemera razem.

--
, ,
()'.".'() Olcia - kroowka