Jak flaki z olejem...

1. Data: 2004-01-21 20:15:00

Temat: Jak flaki z olejem...
Od: "Iza" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nudna ta grupa ostatnio jak flaki z olejem i niemrawa jakaś strasznie. I
pomyśleć, że kiedyś była to jedna z najsympatyczniejszych i najliczniejszych
grup! Kto nie wierzy, niech zajrzy do archiwum.

1. Data: 2004-01-21 21:24:10

Temat: Re: Jak flaki z olejem...
Od: "Dorota" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bo Spadkobierca Melchiora zamilkł.
Dorota (Wrocław)

1. Data: 2004-01-21 21:42:03

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <bummm9$rbu$1@atlantis.news.tpi.pl>, "Iza" <i...@w...pl>
wrote:

> Nudna ta grupa ostatnio jak flaki z olejem

W˝adys˝aw

1. Data: 2004-01-22 07:28:53

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bo Spadkobierca Melchiora zamilkł.
> Dorota (Wrocław)
====
I dlatego znowu jest kuchnia. Dla niektórych to nudne...

waldek
====

1. Data: 2004-01-22 07:42:41

Od: Koko-sanka <K...@C...prv.pl.USUN_TO> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 21 Jan 2004 22:42:03 +0100, na pl.rec.kuchnia, Wladyslaw Los
napisał(a):

> W˝adys˝aw

Władysławie, a jakie Ty masz kodowanie znaków, że takie chwasty wychodzą???

pozdrawiam
Koko-sanka
--
Koko-sanka/CrazySquad Powered by Koko-sanek :)
www.CrazySquad.prv.pl

1. Data: 2004-01-22 11:19:49

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <1kl5zfdil2q61$.1trg41aly12e4$.dlg@40tude.net>,
Koko-sanka <K...@C...prv.pl.USUN_TO> wrote:

> Władysławie, a jakie Ty masz kodowanie znaków, że takie chwasty wychodzą???

Przepraszam, ale jak wam pisałem, z przyczyn niezależnych ode mnie mam
kłopoty ze znalezieniem odpowiadającego mi czytnika newsów i próbuję
różnych. Ten, którego aktualnie próbuję używać z powodu , którego
jeszcze nie rozgryzłem... (oj właśnie chyba zrozumiałem w czym
problem..., zaraz sprawdzę) nie bardzo chce przestrzegać ustawień
ogólnych i prawie zawsze muszę dla konkretnego listu ustawiać je od
nowa. Jak zapomnę to idzie źle. Ale to tylko tymczasowo, aż
rozstrzygnie się moja prywatna wojna z TPSA, ewentualnie aż wysupłam
trochę dolarów na czytnik shareware.

Władysław

1. Data: 2004-01-22 14:10:13

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-01-22 12:19:49 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Wladyslaw Los* skreślił te oto słowa:

> [...]
> nowa. Jak zapomnę to idzie źle. Ale to tylko tymczasowo, aż
> rozstrzygnie się moja prywatna wojna z TPSA, ewentualnie aż wysupłam

Moze freeware'owy 40tude Dialog? Jesli chcesz to zapraszam na priv po
linki, ewentualnei na pl.test.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2004-01-22 14:19:46

Temat: ot-czytnik Re: Jak flaki z olejem...
Od: wiku <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw Los wrote:

> ewentualnie aż wysupłam
> trochę dolarów na czytnik shareware.

ale po co, masz przeciez cala mase swietnych czytnikow darmowych
np. mozilla thunderbird (moj ulubiony) nie kosztuje nic:
http://download.com.com/3000-2367-10250106.html?tag=
lst-0-1

wiku
--

http://www.breakbeat.pl/
MAY THE BREAKZ BE WITH YOU

1. Data: 2004-01-22 14:23:50

Temat: Re: ot-czytnik Re: Jak flaki z olejem...
Od: wiku <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Waldemar Krzok wrote:

> No i na dokładkę na MACu też
> zbyt dobrze ten emulator nie chodzi.

a rzeczywiscie teraz sprawdzilem, ze chodzi o maca - no to netscape
propnuje (sam go na macu uzywam) i zadnych zastrzezen nie mam
wiku
--

http://www.breakbeat.pl/
MAY THE BREAKZ BE WITH YOU

1. Data: 2004-01-22 14:25:59

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> ale po co, masz przeciez cala mase swietnych czytnikow darmowych
> np. mozilla thunderbird (moj ulubiony) nie kosztuje nic:
> http://download.com.com/3000-2367-10250106.html?tag=
lst-0-1

kosztuje. Trzeba zainstalować Windowsa. No i na dokładkę na MACu też
zbyt dobrze ten emulator nie chodzi.

Waldek

Re: Sushi w Poznaniu
slonina - salo