[ot] gdyby ktoś chciał się pocieszyć, bo nie wszystko co zaczął skończył..

1. Data: 2006-07-24 07:50:51

Temat: [ot] gdyby ktoś chciał się pocieszyć, bo nie wszystko co zaczął skończył..
Od: kroowka <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

.. to zapraszam do świeżo uzupełnionego mojego działu W robocie na
www.kroowka.prv.pl :)
Nie mam co wstawić do Galerii, za to ten dział mógłby rosnąć jak balonik
hihihi
Pozdrawiam serdecznie wszystkich Niekończących ;)
--
, ,
()'.".'() Olcia - kroowka

2. Data: 2006-07-25 07:19:19

Od: "karmelek" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> .. to zapraszam do świeżo uzupełnionego mojego działu W robocie na
> www.kroowka.prv.pl :)
> Nie mam co wstawić do Galerii, za to ten dział mógłby rosnąć jak balonik
> hihihi

Nie wiem jak reszta grupy, ale ja się czuję pocieszona :o)

pozdrowienia
karmelek

3. Data: 2006-07-25 07:53:47

Od: kroowka <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

karmelek wrote:

> Nie wiem jak reszta grupy, ale ja się czuję pocieszona :o)
>
> pozdrowienia
> karmelek

;) było sie pocieszać ponad 200 osób, ale chyba to mało pocieszające
hihihi no ale co będziemy walczyć ze swoją naturą.. lepiej sie pogodzić
;) Wiecie jak fajnie później pięć rzeczy skończyć jedna za drugą :D

Pozdrawiam :)
--
, ,
()'.".'() Olcia - kroowka

4. Data: 2006-07-25 08:52:38

Od: "Justyna" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> hihihi no ale co będziemy walczyć ze swoją naturą.. lepiej sie pogodzić
> ;) Wiecie jak fajnie później pięć rzeczy skończyć jedna za drugą :D

Mów tak mi mów, bo ja wyjątkowo jakoś w tym miesiącu pozaczynłam masę rzeczy, a
co najgorsze wziąż zaczynam nowe..... tjaaaaa. I włóczki ciągle kupuję, by
zaczynać coraz wiecej nowych rzeczy aaaaaaaaa.....

Pozdrawiam Justyna

5. Data: 2006-07-25 11:50:17

Od: "grania" <g...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Myślałam, że tylko ja tak robię .
Są wakacje i obiecałam sobie wykończyć wszystkie prace ale jest za
gorąco.
Mam takie zaczęte ładnych kilkanaście lat temu. Utyłam i trzeba
pruć albo dać komu .
W każdym razie poczułam sie zdecydowanie lepiej i trochę
zmotywowałam.

Mam taką pamiątkę , mama robiła pończochy czarne ażurowe i
zrobiła pół jednej, reszta nici zginęła, a wzorek ładny i szkoda
psuć.
Duże dzięki Olcia

6. Data: 2006-07-25 13:55:00

Od: "Inez" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki Ci dobra Kobieto. Po ostatnich wielkich porzadkach prawie sie
zalamalam... Cala polka zaczetych rzeczy! Niektore juz tylko do zeszycia, a
jak dla mnie to najgorszy etap pracy...;)
--
Inez (Alwernia)
http://inez_.fotosik.pl/albumy/19849.html

7. Data: 2006-07-25 14:01:16

Od: Aneczka <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Justyna napisał(a):

> Mów tak mi mów, bo ja wyjątkowo jakoś w tym miesiącu pozaczynłam masę rzeczy, a
> co najgorsze wziąż zaczynam nowe..... tjaaaaa. I włóczki ciągle kupuję, by
> zaczynać coraz wiecej nowych rzeczy aaaaaaaaa.....

Hihi, jak Mąż widzi kolejną paczkę z allegro, (gdzie najczęściej jest
włóczka, albo kordonki), to tylko mruczy "a kiedy skończysz, to co
pozaczynałaś?"
Kiedyś były takie wymienianki, co leży - u mnie teraz to 3 hafty -
wiewiórka, która po wyhaftowaniu połowy nie wygląda jakoś dobrze, choć
kolory były dobierane z klucza, mis teddy - jakoś chwilowo nie mam na
niego czasu, oraz wieniec Dimensions, do którego straciłam serce, jak
zobaczyłam, że ostatnie 4 dni haftowałam o 10 oczek za daleko i trzeba
pruć...

Oprócz tego jeszcze 2 serwetki, ponczo szydełkowe z kwadratów, dwie
bluzeczki szydełkowe - z "całości"i z kwiatków.... Uf, na razie tyle
pamiętam (nie idę sprawdzać co tam jeszcze leży ;) ).

--
Pozdrówki,
Aneczka

8. Data: 2006-07-26 06:31:40

Od: "Lilka" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzieki Ci dobra Kobieto. Po ostatnich wielkich porzadkach prawie sie
> zalamalam... Cala polka zaczetych rzeczy! Niektore juz tylko do zeszycia, a
> jak dla mnie to najgorszy etap pracy...;)

Ja też dziękuję za Kącik Pocieszenia.Ale się nie załamalam.Postanowiłam
na początek skończyć trzy rzeczy :))

Pozdrawiam, Lilka

9. Data: 2006-07-26 06:44:18

Od: kroowka <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Inez wrote:
> Dzieki Ci dobra Kobieto. Po ostatnich wielkich porzadkach prawie sie
ależ proszą bardzo ;)

> zalamalam... Cala polka zaczetych rzeczy! Niektore juz tylko do zeszycia, a
> jak dla mnie to najgorszy etap pracy...;)
ooo, jak ja to znam... nie cierpię, staram sie robic na okrągło co się
da :) czyli teraz bluzke i spódnice z ananaskami, bluzkę z dekoltem
carmen, koszulkę z ananasków ;)

--
, ,
()'.".'() Olcia - kroowka

10. Data: 2006-07-26 07:46:17

Od: kroowka <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pozdrawiam wszystkich pocieszonych i ciut zmotywowanych :)
Jeszcze nic nie skończyłam z tego co pokazałam, ale juz niedługo :)

I wszystkiego najlepszego dla wszystkich Ań!!!!

--
, ,
()'.".'() Olcia - kroowka

stronki dla szyjacych tylko