[ot] łańcuszki :(((

1. Data: 2005-04-08 19:32:22

Temat: [ot] łańcuszki :(((
Od: "Orka" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny! Ja wszystko rozumiem, naprawdę. I cierpię tak jak inni, naprawdę
:( Ale jeśli jeszcze raz dostanę łańcuszek o gaszeniu świateł, albo
wirtualną świeczkę, by "wspierać papieża w tych trudnych chwilach"-w
sytuacji gdy On od kilku dni nie żyje...to do jasenj anielki będę musiała
wrzucić do KF połowę koleżanek z robótek. W dodatku w nagłówkach wiadomości
idzie w świat mój prywatny adres mailowy :((
Przepraszam, ale już nie mam zdrowia.

Dobranoc
Ola

2. Data: 2005-04-08 20:10:34

Temat: Re: [ot] łańcuszki :(((
Od: "Monia" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety, ale popieram calkowicie.

--
Buziaki Moniaczek (Wawa)

3. Data: 2005-04-08 21:03:43

Od: "Monika z Rybnika" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ja równiez nie życze sobie tego!

Monika z Rybnika + Mateuszek (ur. 25.10.2004 r.)
m.m.markowska malpka poczta.fm
( ' ""()
("( 'o', )
(")(")(,,)

http://m.m.markowska.fm.interia.pl/index.html
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?Rubrid=70832&o
b=0
*****************
ciekawy link
http://tinylink.com/?yFbJStMZoH
FAQ pl.rec.robotki-reczne
Archiwum z wyszukiwarka tematow
http://glinki.com/?l=g0wzwz

4. Data: 2005-04-08 21:29:35

Od: "Moolinea" <moolinea@CIACHNIJ_TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wrzucić do KF połowę koleżanek z robótek. W dodatku w nagłówkach
wiadomości
> idzie w świat mój prywatny adres mailowy :((

Powiem tak... w statusie gg mam napisane: "łańcuszki... świeczki... akcje...
co potem?"

Polacy to naród, który wzrusza sie jednością i solidarnością, kocha maniesty
marsze, spotkania, pod jakimkolwiek pretekstem... Niestety gdy "ogień
zapalonych głów" gaśnie - wszystko wraca do tzw. normy. Może lepiej zamiast
propagowania kolejnej akcji, nawoływania do zgaszenia światła i do 5-
minutowej jedności z... no w sumie nie wiadomo kim...i w jakim celu,
pomyślmy przez tę chwilę co każdy z nas może zrobic aby dobro i jedność nie
były tylko chwilowym zrywem. Szczerze mówiąc mam tak samo jak Ty dosyc tego
co sie dzieje tego,że włączając telewizor mam od razu ochotę go
wyłaczyć,tego, że koleżanki grupowiczki mają za złe to, że ktoś mysli o
robótkach a nie chlipie przed telewizorem albo w kościele, tego,że w
normalnym sklepie nie można alkoholu kupić, bo pan sprzedawca uważa, że to
nie po Bożemu w TYCH DNIACH ... Wiele by jeszcze opowiadać...Ja jestem
wyrozumiałą osobą, ale powoli nerwy mi puszczają, zdawałoby się ze mieszkamy
w demokratycznym kraju, a tu chyba zapowiada sie kolejny totalitaryzm w
postaci klerykalizmu... przepraszam, jeśli w tym momencie godzę w czyjeś
uczucia.
Żałoba to stan ducha, a to co sie dzieje dookoła przypomina raczej dziwny
wyścig o to kto "lepiej" uczci pamięć Ojca Świętego...
Ile to jeszcze potrwa???
Pozdrawiam Moolinea

5. Data: 2005-04-09 04:38:30

Od: "Weronika" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie godzisz w niczyje uczucia. Mowisz prawde ... niestety brutalna
prawde....
ja ze swojej strony moge tylko dodac, ze mam wielka nadzieje, ze zycie czyny
i smierc Papieza nie pojda na marne... i ze choc ktos sie zmieni.... Choc
na razie widac tylko wyscig zalobny "kto lepiej kto wiecej"
A tak naprawde zalobe ma sie we wlasnym sercu...

Pozdrawiam
Weronika

6. Data: 2005-04-09 12:35:51

Od: "Mira Zmysłowska" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Papiez Polak umarł raz.
Dostałam duzo płomyczków i innych informacji i jesli to
były kolejne, to po prostu usuwałam. Sama tez wysłałam
do kilku osób. Fakt, że jako odbiorców wybierałam
odpowiednie osoby i do tej pory nikt nie miał
o to do mnie żalu.
Pozdrawiam
Mira Z. (Wrocław)

7. Data: 2005-04-09 13:42:09

Od: Iwa <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja też się podpisuje pod tym, też mam dość

--
Pozdrawiam Iwa

Using Opera's revolutionary e-mail client: http://www.opera.com/m2/

8. Data: 2005-04-09 13:43:38

Od: "Dziunia" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

podpisuję się pod tym. Też mam dosyć.

--
Dziunia

9. Data: 2005-04-09 13:43:39

Od: "Zosia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

w pełni popieram, wczoraj dostałam smsy w liczbie dwóch o zgaszeniu świateł,
co jeszcze nie było według mnie niczym złym, bo na moment akurat na koniec
żałoby narodowej było to symboliczne, ale między tym zaplątał się sms o
treści - to są cztery drabiny do papieża, jak nie wyślesz czterem osobom to
cię czeka iles lat nieszczęśc. Mało nie upadłam z wrazenia, pomijam nadawce bo
myslalam,że to rozsądna dziewczyna, ale przyznam,że z ciekawosci jakie to
nieszczęścia mnie spotkaja - nie wysłałam. A zaraz idę z workiem na śmieci
pozbierac ciut zniczy, które wczoraj deszcz zagasił i dzisiaj straszą na
sasiedniej ulicy, Jana Pawla właśnie. Służby porzadkowe dzis i jutro u nas nie
pracują, a te zgaszone znicze wygladaja strasznie smutno. I tak sobie myslę,
co może teraz zostac po tych wielkich akcjach - moze wzajemna życzliwośc - np.
wpuszczanie sie w korkach, przepuszczanie pieszych na pasach, pomoc we
wniesieniu walizki do pociągu. Dla niektórych to nie sa rzeczy oczywiste. Ja
obiecałam sobie nie przeklinac ;-)

10. Data: 2005-04-09 14:22:30

Od: Agatek <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja własnie zostałam zwyzywana za to,ze wysłałam kilku osobom,a nie
wysyłałam,nie bawie sie takimi rzeczami,bo tez tego nie lubie.

--
Agatek (Bytom)

"Uprawianie sztuki to nie zarabianie na zycie.To rozwoj duchowy."
Kurt Vonnegut

xxx Twarz JEZUSA szukam xxx
kanwa plastikowa
[OT]pomoc w tłumaczeniu...
Kamizelka
REWELACJA DLA POCZATKUJĄCYCH I NIE TYLKO HAFCIAREK