[ot] nowy uczestnik chce sie przywitac :o)

1. Data: 2004-09-17 15:27:01

Temat: [ot] nowy uczestnik chce sie przywitac :o)
Od: "Goha" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!
Na imie mam Bartus
urodzilem sie 14 wrzesnia 2004 roku o 17.30 w Poznaniu
moja mama jest Gosia, zwana tez Myszka
nie wiem jeszcze jaka technika robotkowa sie zajme
do tej pory tylko czytalem grupe siedzac w brzuchu u mamy ;o) i pomagalem
jej krzyzykowac i szydelkowac kopiac od czasu do czasu, zeby o mnie nie
zapomniala ;o)
pozdrawiam Was bardzo serdecznie
Bartus - do niedawna jeszcze Ziarenko :o)

1. Data: 2004-09-17 15:33:58

Temat: Re: [ot] nowy uczestnik chce sie przywitac :o)
Od: "Honorata" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Bartusiu!

Urodziłeś się dokładnie tego samego dnia co moja córka Alicja tylko że ona
ma już trzy latka.
Myślę, że najpierw pilnie zajmiesz się jedzeniem, a później, jak już
podrośniesz będziesz mamie plątał nitki.
Tak to było u mnie.

Bartusia witam, mame pozdrawiam i życze dużo cierpliwości!
Honorata

1. Data: 2004-09-17 15:39:21

Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gratuluje!!!!
Mam nadzieje, ze oboje jestescie zdrowi!!!
Zycze Tobie i Rodzicom wiele szczesliwych chwil i radosci z bycia razem.

pozdrawiam
Ewa (Krakow)

1. Data: 2004-09-17 16:05:32

Od: "Krystyna z Rybnika" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Obywatelu i rośnij na pociechę swoim rodzicom !

Krystyna

1. Data: 2004-09-17 18:02:19

Od: "Kasiatoya" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ojejjj :)))
moje gratulacje :) !!!

pozdrawiam was cieplutko :)
kasiatoya

1. Data: 2004-09-17 19:22:09

Od: "KasiaS" <n...@m...takiego.pl> szukaj wiadomości tego autora

witamy nowego grupowicza
bobaski milo widziane !
zycze duuuuuuzo zdrowia dla obojga kasia s

1. Data: 2004-09-17 19:36:57

Od: "Ula Głuszek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gratuluje!!!!
Zycze wam duuzo, duzooooooo zdrowka

--
Pozdrawiam Ula Wrocław

1. Data: 2004-09-17 20:12:19

Od: "MarcinSURF" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Gratulacjeeeeeee.......

Moja Madziunia ma teraz już 6 miesięcy a mama dalej nie ma czasu żeby się
wyspać , wyprasować, ugotować.........
...... a o robótkach to mogę tylko pomarzyć albo pooglądać na grupie......
ale szczęśliwa jestem że czas mi tak zajmuje to moje dziecię....

Pozdrawiam
Sylwia z B-B

1. Data: 2004-09-17 20:42:25

Od: "renata z Zielonej Góry" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dużo zdrowia i uśmiechów

pisków wrzasków i zabawy moc

sporo radości z tupotu malutkich nóżek,

łez szczęścia z pierwszego uśmiechu,

ząbka, słowa i kroku

porozrzucanych wszędzie klocków

przytulenia okrąglej główki

i uścisków małych rączek.

życzy Ksanty z ZG

1. Data: 2004-09-18 07:37:42

Od: Agatek <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj,Bartusiu!
Rosnij zdrowo,na pocieche Mamusi i swiatu,a jak bedziesz starszy,ucz sie
i pomagaj Mamie we wszystkim,rowniez w robotkach wszelakich:-)))

Wszystkiego najlepszego i gratulacje!!!

Agatek

[szydełko] roznosci
[szydełko] czasopismo "crochet monthly"