[ot] odnowiona skrzacia strona

1. Data: 2006-02-03 10:42:57

Temat: [ot] odnowiona skrzacia strona
Od: "skrzacik" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

serdecznie zapraszam do dzialu robotki reczne, do ktorego udalo mi sie
wstawic zdjecia z czasti mojej 'tforczosci' rekodzielniczej :)

http://www.skrzaci.now.pl

--
skrzacik
Dogs think they're human...

2. Data: 2006-02-03 10:50:10

Temat: Re: [ot] odnowiona skrzacia strona
Od: "Aga z Tychów" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://www.skrzaci.now.pl

Skrzaciku! Chyba coś nie działa: nie można wyświetlić strony :(
--
Aga z Tychów
album

3. Data: 2006-02-03 10:51:03

Od: "Weronika" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W koncu to skrzacik a nie skrzaci ;) http://www.skrzacik.now.pl/

Pzdr
Weronika

4. Data: 2006-02-03 10:54:28

Od: "madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> serdecznie zapraszam do dzialu robotki reczne, do ktorego udalo mi sie
> wstawic zdjecia z czasti mojej 'tforczosci' rekodzielniczej :)
>
> http://www.skrzaci.now.pl

nie działa:(
M.

5. Data: 2006-02-03 10:54:42

Od: "skrzacik" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Weronika" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>W koncu to skrzacik a nie skrzaci ;) http://www.skrzacik.now.pl/
>
> Pzdr
> Weronika

lomatku kochana ale ze mnie traba jerychonska!!!
Weronika wielkie dzieki za poprawienie adresu.

skrzacik traba

6. Data: 2006-02-03 11:10:08

Temat: Re: [ot] odnowiona skrzacia strona i jeszcze [ot] do [ot]
Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

skrzacik napisał(a):
> serdecznie zapraszam do dzialu robotki reczne, do ktorego udalo mi sie
> wstawic zdjecia z czasti mojej 'tforczosci' rekodzielniczej :)
>
> http://www.skrzaci.now.pl

Skrzaciku, hafty i reszta robotek sliczne, strona tez, ale ... no
wlasnie - mozesz (lub osoba, ktora ci strone robila) usunac te opcje,
ktora chowa pasek przyciskow w przegladarce? Nie jest to wygodne. Wiem,
wiem, mozna prawym przyciskiem myszy, ale jesli ktos jest przyzwyczajony
do paska, naprawde nie ulatwia to poruszania sie, zwlaszcza, gdy link
przenosi do obcej strony.

th

7. Data: 2006-02-03 11:17:55

Od: "Aga z Tychów" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://www.skrzaci.now.pl

Oglądam i napatrzyć się nie mogę! A największą radość sprawiły mi
Skrzacikowe wzory do frywolitek. Zgolniacha z Ciebie!! Dzięki!

Aga z Tychów
album
http://glinki.com/?l=yz6r4d

8. Data: 2006-02-03 11:28:03

Od: "skrzacik" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Theli" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> wiem, mozna prawym przyciskiem myszy, ale jesli ktos jest przyzwyczajony
> do paska, naprawde nie ulatwia to poruszania sie, zwlaszcza, gdy link

hmmm, sama robie strone. w takim razie musze douczyc sie jak ten pasek
ustawic zeby byl zawsze.

skrzacik

9. Data: 2006-02-03 11:34:04

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

skrzacik napisał(a):

> hmmm, sama robie strone. w takim razie musze douczyc sie jak ten pasek
> ustawic zeby byl zawsze.

Nic nie robic :)
Robic linki ,,normalnie'', a nie przy uzyciu javascriptu.

th

10. Data: 2006-02-03 11:47:46

Od: "skrzacik" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nic nie robic :)
> Robic linki ,,normalnie'', a nie przy uzyciu javascriptu.
> th

javascript zostal wprowadzony na podstawie sugestii kilku osob
argumentujacych, ze w ten sposb bedzie im latwiej.
dlatego uwazam, ze musze sie douczyc, a jesli mi nie wyjdzie to moze
rzeczywiscie zostane przy zwyklych linkach.
a juz niedlug trzeba bedzie przygotowac sie do wielkanocy wiec bedzie
okazja, zeby sprobowac swoich sil ponownie.

skrzacik

Po spotkaniu w Gdyni- zdjecia
kapucie
xinyuesz.com (stare meilaodiy)