[ot] pisanie

1. Data: 2003-07-27 14:31:35

Temat: [ot] pisanie
Od: "sani" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie może ktoś tutaj wie ??
jak pisać na naszej polskiej klawiaturze po rosyjsku ??
dotychcasz tłumaczyłam na rosyjski na onecie i wklejałam , ale problem
długo trwa, no i odmiana nie ta ;-(
jeśli ktoś rozgryzł ten problem to proszę o podpowiedź :-)
SaNi

Idę na imieninki, całe szczęście, że mają małą sadzwkę i taras umrę dziś z
upału
Pa :-)

1. Data: 2003-07-27 15:20:14

Temat: Re: [ot] pisanie
Od: "Connie" <c...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sani" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> jak pisać na naszej polskiej klawiaturze po rosyjsku ??

Panel sterowania - Opcje regionalne i językowe - wybierasz zakładkę Języki i
klikasz Szczegóły... a później masz na dole okienko z klawiaturami, które
masz zainstalowane do tej pory. Teraz klikasz na Dodaj, wybierasz z listy
Rosyjski i klikasz Zastosuj. Żeby następnie na niej pisać, przełączasz się
na rosyjską klawiaturę (gdzieś na dole masz ikonkę "PL" - kliknij na nią,
rozwinie Ci się lista do wyboru, wybierasz i piszesz, o tak: ?????????). Daj
znać, czy się udało. Aha - jak poszło z założeniem albumiku na 7ya.ru?

> Idę na imieninki, całe szczęście, że mają małą sadzwkę i taras umrę dziś z
> upału

Takiej to dobrze, sadzawka.... :o)) Baw się dobrze!

Pozdrawiam,
Connie

1. Data: 2003-07-27 15:31:49

Od: "Grazyna" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> SaNi
>

> Idę na imieninki, całe szczęście, że mają małą sadzwkę i taras umrę dziś z

Ja pisze fonetycznie, np : Priviet, milaja podruga :-)))
Troche to trwalo zanim przywyklam, ale jest skuteczne.:-))

Grazyna tez wyplywajaca z wlasnej skory :-o)))

1. Data: 2003-07-27 15:44:57

Od: "Connie" <c...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> rozwinie Ci się lista do wyboru, wybierasz i piszesz, o tak: ?????????).

Te pytajniki to mi takie wyszły ze względu na kodowanie pewnie, ale to były
rosyjskie literki ;o))

1. Data: 2003-07-27 17:51:40

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Ja pisze fonetycznie, np : Priviet, milaja podruga :-)))
>Troche to trwalo zanim przywyklam, ale jest skuteczne.:-))
>
>Grazyna tez wyplywajaca z wlasnej skory :-o)))

to jest podruga a nie padruga? ach...
van pe, bez upalu a z pieknym swiezym wiaterkiem i bardzo cieplym
sloneczkiem...jednak kocham angielskie lato
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-07-28 06:52:15

Od: "sani" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> znać, czy się udało. Aha - jak poszło z założeniem albumiku na 7ya.ru?

> Takiej to dobrze, sadzawka.... :o)) Baw się dobrze!

Dzięki :-)
wiedziałam ,że gdzieś tam to jest w tych przepastnych programach :-)
serdeczne dzięki :-)
mój albummm ;-p
jest album i jedno zdjęcie , wczoraj się rano przed wyjściem bawiłam , musze
to zgłębić
dokładniej :-)
Sadzawka okazało się była pełna rybek ;-p
ale zaczeło popadywać wiec nie było źle :-)
SaNi

1. Data: 2003-07-28 06:54:13

Od: "sani" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja pisze fonetycznie, np : Priviet, milaja podruga :-)))
> Troche to trwalo zanim przywyklam, ale jest skuteczne.:-))
>
> Grazyna tez wyplywajaca z wlasnej skory :-o)))
okazało się , że próbowałam, ale jakoś nie wiedziałam co z tymi niektórymi
literkami :-(
jakoś muszę sobie ten rosyjski przypomieć, czytać rozumieć jeszcze, ale z
pisaniem:-(
myślałam, że mi więcej w głowie zostało ;p
SaNi

1. Data: 2003-07-28 06:54:44

Od: "sani" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> to jest podruga a nie padruga? ach...
> van pe, bez upalu a z pieknym swiezym wiaterkiem i bardzo cieplym
> sloneczkiem...jednak kocham angielskie lato
> K.T. - starannie opakowana
??????????????????????????????
SaNi

1. Data: 2003-07-28 09:42:42