[ot] szkoda...

41. Data: 2006-04-26 17:48:18

Temat: CZYTAJCIE, CZYTAJCIE - kultura słowa made of Magdalena Bassett(a może Panslavista)
Od: "po prostu dżdżowniczka" <p...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <n...@b...com> napisał w
wiadomości

42. Data: 2006-04-26 19:53:30

Temat: Re: [ot] szkoda...
Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le mercredi 26 avril 2006 ŕ 18:32:09, dans <4...@b...com>
vous écriviez :

> [...]
> kilku lat usiluje rozwalic grupe i jak mu sie niezbyt udaje, to mnozy
> kretynow, zeby ze soba polemizowac i zalewac nas gownem.

Cos ci sie pomylilo.

Ewcia

--
Niesz

43. Data: 2006-04-27 07:13:56

Od: Waldemar Krzok <w...@c...de> szukaj wiadomości tego autora

notujaca schrieb:

> Brzmi nieźle... Tylko może bez owoców suszonych, bo nie lubię. A ile tego
> mleka kokosowego? Jako przyprawę, czy ma się sos z tego zrobić? Bo mam taką
> małą puszkę na półce...

no to może już kokosy po obiedzie...

Mleko kokosowe jest składnikiem sosu, więc można go dać więcej. Ja daję
taką małą puszkę na ok. 30-40 dag mięsa. Ja dałem suszone morele, bo tak
lubię, można nie dawać. Można dać też świeże owoce lub puszkowe (morele,
brzoskwinie, mango), jak kto lubi. Taka słodka nota jest niezła do tego.
Banan jest tylko do zagęszczenia sosu i "znika" kompletnie. W każdym
razie żarcie wyszło bardzo dobre, sąsiedzi już stali pod oknem i wąchali
co to tam się pichci ;-) Aha, zamiast porów dałem cebulki z odrostami.

Waldek

44. Data: 2006-04-28 08:00:04

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa (siostra Ani) N. napisał(a):
> Cos ci sie pomylilo.

Bynajmniej, tyle, ze dżudżu coś sie przykleiło do ...
pozdr. Jerzy

45. Data: 2006-04-28 08:05:25

Od: "AcinwożdżD" <a...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Nowak" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

> Bynajmniej, tyle, ze dżudżu coś sie przykleiło do ...

do...
Jak zawsze! Tylko do głupich lub szkodliwych wypowiedzi.
Jak i tym razem też.

d.

Rozmowy z Panslavistą
Szparagi Spinacze - szukam przepisu...