[ot] takie sobie refleksje

1. Data: 2004-09-29 15:46:32

Temat: [ot] takie sobie refleksje
Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na samym wstępie chciałabym serdecznie podziękować za wszystkie szale,
jakie do mnie dotarły, za wszystkie linki , które podałyście. Jesteście
bardzo pomocnymi istotami o atlasowych sercach...

Dzisiaj przyszła do mnie Pani, którą te szale interesują, wybrała to co jej
odpowiada - 11 sztuk, hihi, bo nie mogla się zdecydować. Spojrzała na biurko
pytając "A co to?" To okazało się być czółenkiem... Kiedy zobaczyła do czego
to właśnie czółenko służy zerwała się z krzesla z okrzykiem "Jak to się
nazywa? Lecę kupić...." I poleciała...
W biegu się ze mną umówiła na naukę frywolitek, a ja taki początkujący
żuczek frywolitkowy, hihihihi

Tak sobie o tym piszę, bo wiele radości mi uczyniła tą swoją reakcją pełną
emocji.

pozdrawiam
Ewa (Kraków)
tym razem rozradowana

ps. jak są krzaczki to przepraszam - kodowanie sprawdzam łopatologicznie

1. Data: 2004-09-29 15:49:31

Temat: Re: [ot] takie sobie refleksje
Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

a serca macie atłasowe

Ewa (Krakow)

1. Data: 2004-09-30 06:14:36

Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ps. jak są krzaczki to przepraszam - kodowanie sprawdzam łopatologicznie

nie ma krzaczków, przynajmniej u mnie;-)

Jeszcze raz, tym razem na forum publicznym dziękuję za wskazówki w temacie
szydełkowym.

pozdrawiam serdecznie
Basia (M-je)

[szydelko] piekna zazdrostka