[ ot wawa] szukam sprawdzonej krawcowej

1. Data: 2005-08-14 13:37:19

Temat: [ ot wawa] szukam sprawdzonej krawcowej
Od: " Anka" <o...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

szukam krawcowej która uszyłaby mi dość prostą sukienkę wieczorową ....
Jako, że do sylwestra daleko ni mogę nic znaleść :-( albo kosztuje blisko
600zł, albo tylko czarne, albo rozniary blisko 40 ( a ja potrzebuję 36 )
albo ogólnie koszmarki.....

moja koncepcja to albo gorset i spudnica w delikatne A albo sukienka w
podobnym kształcie tylko z ramiączkami i trochę ciemniejszy pas.

Poszukiję krawcowej sprawdzonej i takiej coby mnie z torbami nie
puściła..... chciałabym się z materiałem zmieścić w kwocie ok 150 ale w
warszawie to może być naiwnością ....

2. Data: 2005-08-16 08:04:20

Temat: Re: [ ot wawa] szukam sprawdzonej krawcowej
Od: "Uka P." <u...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anka wrote:

>Poszukiję krawcowej sprawdzonej i takiej coby mnie z torbami nie
>puściła..... chciałabym się z materiałem zmieścić w kwocie ok 150 ale w
>warszawie to może być naiwnością ....

Zdecydowanie bedzie to naiwnoscia, chyba ze chcesz to uszyc z samej
podszewki u swiezej absolwentki technikum odziezowego.
150 zl za samo uszycie takiej sukienki to bardzo tanio, przynajmniej u
tych krawcowych, ktore ja znam.

Pozdr,

--
Uka P.

3. Data: 2005-08-16 08:10:13

Od: "Uka P." <u...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

P.S. Jak masz niewiele kasy, to idz do hal pod Palacem - tam jest co
najmniej kilka stoisk z sukniami wieczorowymi i juz za 250 zl mozna
kupic cos ladnego, moze sobie cos dobierzesz.

Pozdr

--
Uka P.

{xxx}poszukuje....
[xxx] Calun Turynski szukam schematu
[szydeko] troche i ja sie pochwale
ażurowy, jesienny szal / chusta na drutach
muszle i rozgwiazdy