[ot?] wpadlam we frywolitki

1. Data: 2004-09-11 20:56:01

Temat: [ot?] wpadlam we frywolitki
Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

no to klops (bo nie wiem czy sie cieszyc czy plakac).......zaczelo
sie........ do siedmiu srok dojda kolejne.......... wlasnie zrobilam
pierwszego w zyciu kwiatka frywolitkowego........

Skrzaciku dziekuje!!!!!!!!!!!!!!
skanik arcydziela poleci na @

pozdrawiam
Ewa (Krakow)

1. Data: 2004-09-12 17:01:25

Temat: Re: [ot?] wpadlam we frywolitki
Od: "Agnieszka spod Krakowa" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oj, klops, klops... I to jaki !!! Witaj w klubie :) Mam to samo, łyknęłam
bakcyla frywolitkowego. I też nie wiem czy się cieszyć, czy płakać... Piękne
te frywolitki, a przede mną długa droga :(
Ale widzę, że mamy jedną nauczycielkę - Skrzacika !!! Zaraziła nas tymi
frywolitkami, no nie? A przy tym, ile pomogła !!!
Wielkie podziękowania dla wspaniałego Skrzacika !!! Osoby niezwykle
zyczliwej i bezinteresownej :)))

Pozdrowienia od zafrywolitkowanej Agnieszki

1. Data: 2004-09-12 18:14:34

Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

to ja tylko powiem, ze kwiatek sie rozrosl troszke, jest juz gwiazdka
choinkowa troszku zwichrowana i robi sie zakladka do ksiazki dla corci.....
hihihii

oj Skrzaciku, Skrzaciku, te stringi mi chodza po glowie....

pozdrowionka serdeczne
Ewa (Krakow)

1. Data: 2004-09-13 11:53:44

Od: "krawcowa" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
corci.....
> hihihii
>
> oj Skrzaciku, Skrzaciku, te stringi mi chodza po glowie....

oki, dawaj rozmiar zrobie ci ale dopiero w pazdzierniku bede miec czas.
wytrzymasz?

skrzacik

1. Data: 2004-09-13 11:54:19

Od: "krawcowa" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sie........ do siedmiu srok dojda kolejne.......... wlasnie zrobilam
> pierwszego w zyciu kwiatka frywolitkowego........

jak rany, zaczynam sie bac ze mnie twoj maz doapdnie i zloi skore, za to ze
mu zona wsiakla :)

skrzac w strachu

1. Data: 2004-09-13 11:55:13

Od: "krawcowa" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zyczliwej i bezinteresownej :)))
>
> Pozdrowienia od zafrywolitkowanej Agnieszki

no to mam przechlapane, dwoch mezow bedzie mnie ganiac po krakowie :)))
gdzie ja sie bidna ukryje - kto przyjmnie skrzacika na przechowanie

skrzacik w ciezkim strachu

1. Data: 2004-09-13 12:22:25

Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

nie martw sie Skrzaciku, moj maz utrzymuje , ze kobiet nie
bije.......hihihi, chyba prawde mowi.........

pozdrowionka
Ewa (Krakow)
podziwiajaca frywolitkowa zakladke z glowy i wlasnej roboty, hihihi

1. Data: 2004-09-13 12:26:04

Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

rozmiaru na forum nie dostaniesz, hihih, zreszta do pazdziernika nie
wytrzymam..........wzor poprosze, tzn. to chyba z dwoch motywow w kolko sie
sklada, prawda, no i ten taki "string" laczacy, hehehe, a jeszcze jakis link
do fotki....
Skrzacik dawaj fotke, bo to arcydzielo wszystkie kobitki powinny
zobaczyc......

kocham Cie na zaboj za te frywolitki!
Ewa (Krakow)

ps. i prosze nie pytac , co maz na to........bo nie wiem

1. Data: 2004-09-14 09:40:24

Od: "skrzacik" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
link
> do fotki....
> Skrzacik dawaj fotke, bo to arcydzielo wszystkie kobitki powinny

no kuchnia, nie mam fotki, dodo robila zdjecia ja popros :)
a schemat stringow juz rysuje jak skoncze podesle na priv.

> kocham Cie na zaboj za te frywolitki!
> Ewa (Krakow)

ja tez cie kocham, za to zes taka zdolna !!!

> ps. i prosze nie pytac , co maz na to........bo nie wiem

meza rto ja sie boje, zaczynam poznawac siec kanalow, tak na wszelki
wypadek, gdybym sie musiala ukrywac ;)

skrzacik

1. Data: 2004-09-14 09:41:30

Od: "skrzacik" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie martw sie Skrzaciku, moj maz utrzymuje , ze kobiet nie
> bije.......hihihi, chyba prawde mowi.........

pewnie, tak, ale skrzaciki moga mu sie nie kojazyc z kobita tylko ze
wstrtnywm tworem, ktory mu podstepem ukradl zone pokazujac jak sie robi
frywolitki :)

> pozdrowionka
> Ewa (Krakow)
> podziwiajaca frywolitkowa zakladke z glowy i wlasnej roboty, hihihi

podeslij fotke :0

skrzacik

[druty+szydełko] sweterek
[filet] co to jest?