[ot] [wybory cd] Dla Ducha, który chciał PiS'u, żeby rozbić stare układy ;)

1. Data: 2005-11-14 11:41:20

Temat: [ot] [wybory cd] Dla Ducha, który chciał PiS'u, żeby rozbić stare układy ;)
Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://serwisy.gazeta.pl/kraj/1,34375,3007151.html

http://wiadomosci.onet.pl/1192179,11,1,0,120,686,ite
m.html

Ale to Michnik pisał, wiec na pewno jest zjadliwe i przeinaczone ...

2. Data: 2005-11-16 08:22:14

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Redart" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

Zaraz, zaraz, a co to ma wpolnego z PiS?
I czy Ty tez dales sie nabrac na to "straszenie Lepperem"?
Duch

3. Data: 2005-11-16 08:43:57

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Duch" <n...@n...com> napisał w wiadomości

Przeczytalem - to wszytko oczywiscie michniczenie.

Zalozenie jest takie, ze poniewaz SO dostala troche kasy od Prokomu, to
znaczy ze od razu
bedzie ona dbala o interesy Prokomu.

I to ma swiadczyc o tym ze poniewaz SO glosowala nad rzadem PiSu (nawet nie
jest w koalicji), to
oznacza ze PiS nie rozwalii starych ukladow.

I jeszcze: PiS NIE rozwali Prokomu (mi ze pewnie tego hcesz) bo to
*legalnie* dzialajaca firma w Polsce.
Chcesz dyktatury czy co?

Zeby dobrac sie do Prokomu, trzeba udowodnic lapowkarstwo przy przetargach
na
zamowinie publiczne co jest bardzo trudne, nie zapominaj.

Eh, to michniczenie....

Jak na razie sa wazniejsze sprawy - sluzby specjalne, np. WSI, od tego
trzeba zaczac a
juz sa klopoty - bo Stary Uklad bardzo utrudnia zmiany m.in. wlasnie
raczkami "guru" Michnika.
Rolą Michnika jest obrona Starego Ukladu za wszelka cene, .... a Ty mi go
cytujesz :/

Pozdrawiam,
Duch

4. Data: 2005-11-17 18:48:19

Od: "Amnesiak" <a...@T...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rolą Michnika jest obrona Starego Ukladu za wszelka cene,

A dlaczego on to robi? Powiedz mi Duchu przenikliwy :)

A.

5. Data: 2005-11-20 11:26:00

Od: "pp" <p...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Amnesiak" <a...@T...interia.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Duch" <n...@n...com> napisał w wiadomości

> A dlaczego on to robi? Powiedz mi Duchu przenikliwy :)

No wiadomo dlaczego: bo sie rozowi z czerwonymi ulozyli przy okraglym stole,
podzielili wplywy i narod sprzedali i teraz bronia go zawziecie i kombinuja
jak moga zeby to na jaw nie wyszlo. A sprawiedliwi szeryfowie spod gwiazdy
PiS-u chca zrobic porzadek w miescie, tak Duchu Przenikliwy??
Odnosze wrazenie ze Ty rowniez bezrefleksyjnie wpadasz w pulapke jednej
opcji (tej z drugiej strony).
No coz, poczekajmy...zobaczymy jak szeryfowie beda dzialac, choc widze obawy
ze za wiele to z tego nie bedzie, no ale chcialbym sie mylic oczywiscie :)

Pozdr
pp

6. Data: 2005-11-20 11:53:31

Od: "Amnesiak" <a...@T...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pp" <p...@U...pl> napisał w wiadomości

> Odnosze wrazenie ze Ty rowniez bezrefleksyjnie wpadasz w
> pulapke jednej opcji (tej z drugiej strony).

Której mianowicie?

A.

7. Data: 2005-11-21 11:40:04

Od: "pp" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "pp" <p...@U...pl> napisał w wiadomości

> Której mianowicie?

Niezrecznie wyszlo troche, ale uwaga moja byla skierowana oczywiscie do
Ducha, co w tekscie zaznaczylem, ale cos mi juz w trakcie pisana switalo ze
mozesz to odniesc do siebie :)

pozdr
pp

8. Data: 2005-11-21 12:23:37

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

stole,
> podzielili wplywy i narod sprzedali i teraz bronia go zawziecie i

O to-to-to, dzieki za pomoc :)
Dodatkowo jeszcze grzechy przeszlosci - np. brat Michnika był
człowiekiem stalinowskiego systemu i skazywał ludzi na śmierć.

Pozdrawiam,
Duch

9. Data: 2005-11-21 13:00:28

Od: "Amnesiak" <a...@T...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> był
> człowiekiem stalinowskiego systemu i skazywał ludzi na

Czyli broni 'starego układu' po to, żeby nie wyszło na jaw,
że podzielił wpływy, a jego brat skazywał na śmierć? No, ale
skoro piszesz o tym publicznie, to znaczy, że to już 'wyszło
na jaw'. Zatem Twoja teoria nie wyjaśnia zachowania
przypisywanego Michnikowi - masz inną? :)

A.

10. Data: 2005-11-21 14:46:14

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> Zatem Twoja teoria nie wyjaśnia zachowania
> przypisywanego Michnikowi - masz inną? :)

Mysle ze gdybys umoczył sie w bagienku, tak jak oni,
to bys wiedzial po co uprawia się przez lata taką propagande.
Do upadłego.

Weź przyład Maleszki - człowieka którego przeszłość została poznana.
Sa ludzie ktorzy sie umoczyli i wycofali z tego,
ale sa ludzie ktorzy brną i brną dalej
- taka najgorsza karma. To jest odpowiedz.

Pozdrawiam,
Duch

spieszę donieść iż
łofiara
depresja a odpowiedzilnosc prawna, karna ???
Dzień dobry
Ratunku! Dostałem list od robota! Czy mam się bać?