oto człowiek

11. Data: 2008-12-18 20:53:05

Temat: Re: oto człowiek
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> look do firefoxa -> narzędzia -> dodatki -> wtyczki

Aaaa, no to wygląda na to, że wszystko mam, a nawet więcej.
A nie, nie mam tego real player... to muszę to gdzieś poszukać chyba.

Ewa

12. Data: 2008-12-18 21:27:40

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> A nie, nie mam tego real player... to muszę to gdzieś poszukać chyba.

Nie daje się cholerstwo zainstalować. Mam nadzieję, że to ten dodatek
jest przyczyną, bo inaczej niepotrzebnie tracę czas.

Ewa

13. Data: 2008-12-18 21:31:29

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Nie daje się cholerstwo zainstalować. Mam nadzieję, że to ten dodatek
> jest przyczyną, bo inaczej niepotrzebnie tracę czas.

teraz nie bardzo mogę, bo pisze jakiś popieprzony raport, ale z chęcią
ci pomogę, jak skończę - ale obawiam się ze jutro to będzie dopiero.

--
http://www.last.fm/music/max+km+trener/_/Aniele

14. Data: 2008-12-18 21:58:22

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> teraz nie bardzo mogę, bo pisze jakiś popieprzony raport, ale z chęcią
> ci pomogę, jak skończę - ale obawiam się ze jutro to będzie dopiero.

Jasne, i tak mi dużo pomogłeś, dzięki. :)
Postaram się sama uporać z problemem.

Ewa

15. Data: 2008-12-19 00:30:17

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" napisał w wiadomości

> http://tinyurl.com/49xa53

Trudno nie słuchać z najwyższą uwagą...

michał

16. Data: 2008-12-19 00:33:25

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał w wiadomości:

> Jasne, i tak mi dużo pomogłeś, dzięki. :)
> Postaram się sama uporać z problemem.

Ja bym wywalił FF i zainstalował go od nowa. To przecież żaden problem, a
śweży sam upomni Ci się o potrzebne pluginy.

michał

17. Data: 2008-12-19 10:34:34

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Naprawdę Człowiek.

Mądry, wyważony..
Postawiony w niezwykle trudnej sytuacji

i piekny....w swojej postawie, w próbie radzenia sobie....
bez histerii.

Życzę mu.... naprawdę.

M.

18. Data: 2008-12-20 12:29:05

Od: Belzebub <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 18 Dec 2008 22:58:22 +0100, doszła do
mnie wiadomość <gieh52$n8v$1@atlantis.news.neostrada.pl>, w której
czytam:

>Postaram się sama uporać z problemem.

To może być skuteczne:
https://addons.mozilla.org/pl/firefox/addon/446

--
Tomasz Jasiński

19. Data: 2008-12-20 20:37:09

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Belzebub pisze:

> To może być skuteczne:
> https://addons.mozilla.org/pl/firefox/addon/446

Problem polega na tym, że cały czas ten program zachowuje się tak,
jakbym nie była podłączona do internetu. Wymaga ode mnie połączenia się.
Tak samo było przy próbie zainstalowania RealPlayera.

Ewa

20. Data: 2008-12-20 22:28:30

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

> Problem polega na tym, że cały czas ten program zachowuje się tak, jakbym
> nie była podłączona do internetu. Wymaga ode mnie połączenia się.
> Tak samo było przy próbie zainstalowania RealPlayera.

Jakie masz kodeki?
Zreszta jebac to.
Wejdz tu: http://www.free-codecs.com/download/k_lite_Mega_code
c_pack.htm