otrzymałem odpowiedź

1. Data: 2005-11-16 13:07:11

Temat: otrzymałem odpowiedź
Od: "tren R" <p...@b...plonk> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Abonent który wysłał te posty dostał upomnienie, w kótrym ostrzegamy
abonenta że kolejne zgłoszeni skończy sie odcięciem karnym, i poprosiliśmy
go o wyjaśneinia w tej sprawie.
Wrazie powtórzenia się problemów proszę o informację do nas, wtedy
zastosujemy bardziej drastyczne środki zapobiegawcze.

Z poważaniem
--
Administrator VECTRANET
TK VECTRA S.A. /O Jelenia Góra <--

<cut>

--

Cimoszenie: Skłonnośc do pomyłek; gmatwanie, mataczenie, pokrętny sposób tłumaczenia.

2. Data: 2005-11-16 15:02:35

Temat: Re: otrzymałem odpowiedź
Od: "iwanos" <i...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Wrazie powtórzenia się problemów proszę o informację do nas, wtedy
> zastosujemy bardziej drastyczne środki zapobiegawcze.

jako ze jestesmy na psychologii to spytam się PANA ADMINISTRATORA czy
kosztował kiedys odchody ?

Pozdrawiam serdecznie
iwanos

3. Data: 2005-11-16 15:10:15

Od: "tren R" <p...@b...plonk> szukaj wiadomości tego autora

"iwanos" <i...@1...pl> napisał(a):

> jako ze jestesmy na psychologii to spytam się PANA ADMINISTRATORA czy
> kosztował kiedys odchody ?

poczekaj krakusku :)

--

Cimoszenie: Skłonnośc do pomyłek; gmatwanie, mataczenie, pokrętny sposób tłumaczenia.

mam problem
Debilne posty - od e02@o2.pl i k06@o2.pl
e02@o2.pl - SPAMER
Dziewczyna mnie rzuciła