outlook express

11. Data: 2005-04-26 12:55:30

Temat: Re: outlook express
Od: "aganiok" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ilona" <i...@o...pl> napisał w wiadomości
news:d4ifj2$ij$1@news.onet.pl...
> nie dziala.

Nie ma powodu, aby Ci nie wierzyć, że masz nieaktywną
pozycję "Usuń", ani innym nie wierzyć, że mają tę pozycję
aktywną. Sam mam ją aktywną.
Być może gdzieś w ustawieniach można "włączyć" tę pozycję,
ale wątpię.
Jeśli masz świeżo zainstalowany np. Win 98, XP (np. Home)
to ta pozycja, o ile pamiętam, jest nieaktywna. Ja mam w tej chwili
XP Home z Service Pack 2 (i inne dodatki), i ta pozycja jest dostępna.
Spróbuj uaktualnić system (Windows Update). Wtedy też będziesz
mogła wysłać komuś radosną wiadomość: "Właśnie usunęłam Twój post".
Albo użyj innego czytnika, nie musisz używać OE.

Tocbac.

12. Data: 2005-04-26 13:09:26

Od: "Ja" <j...@n...tpi.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aganiok" <c...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "ilona" <i...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> Nie ma powodu, aby Ci nie wierzyć, że masz nieaktywną
> pozycję "Usuń", ani innym nie wierzyć, że mają tę pozycję
> aktywną. Sam mam ją aktywną.

W przypadku postów w grupach dyskusyjnych?
Przyznam się, że jeszcze ani razyu nie widziałem jej aktywnej
- a patrzyłem w IE4, IE5, IE6 we wszystkich możliwych systemach
Ikona (przycisk) usuwania jest szara (nieaktywna)

> [...]
> to ta pozycja, o ile pamiętam, jest nieaktywna. Ja mam w tej chwili
> XP Home z Service Pack 2 (i inne dodatki), i ta pozycja jest dostępna.

Ta opcja jest (i była zawsze) dostępna - ale nie przez naciśnięcie
jakiegoś przycisku - co najwyżej można (PO zaznaczeniu postu lub
wątku - WAŻNE!!!) usunąć go poprzez naciśnięcie klawisza
(na klawiaturze!!) Delet, albo - teraz popatrzyłem - z menu tekstowego
Edycja => Uduń (Ctrl+d)

W Menu kontekstowym (prawy klawisz myszy na tytule postu)
- pozycji usy\uwającej post w ogóle nie ma

> Spróbuj uaktualnić system (Windows Update).

To akurat nie nie zmieni (choć ściagnięcie poprawek jest wskazane)

13. Data: 2005-04-26 14:03:41

Od: "aganiok" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ja" <j...@n...tpi.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> - a patrzyłem w IE4, IE5, IE6 we wszystkich możliwych systemach
> Ikona (przycisk) usuwania jest szara (nieaktywna)

A ja widziałem, i widzę w tej chwili.

> Ta opcja jest (i była zawsze) dostępna -

Ja pisałem o "pozycji" - pozycja "Usuń" w menu "Edycja". Przed
chwilą pisałeś, że nie widzisz jej aktywnej. A więc ?.

> ale nie przez naciśnięcie
> jakiegoś przycisku - co najwyżej można (PO zaznaczeniu postu lub
> wątku - WAŻNE!!!)

Nie musisz zaznaczyć, że WAŻNE. Wystarczy logicznie myśleć.
Jeśli chcesz skasować jakiś post to chyba najpierw trzeba go
zaznaczyć, nieprawdaż ?. No bo niby skąd wiadomo, jaki post ma być
skasowany ?.

> usunąć go poprzez naciśnięcie klawisza
> (na klawiaturze!!) Delet, albo - teraz popatrzyłem - z menu tekstowego
> Edycja => Uduń (Ctrl+d)

Teraz nie rozumiem w ogóle. Przed chwilą pisałeś, że nie widziałeś
nigdy tej pozycji aktywnej. A odnosiłeś się do mojego listu, gdzie
pisałem o pozycji "Usuń" w "Edycja". A więc "Usuń" w "Edycja"
jest aktywna czy nie ?. Bo jeśli nie aktywna to i Ctrl + D nic nie da.

> W Menu kontekstowym (prawy klawisz myszy na tytule postu)
> - pozycji usy\uwającej post w ogóle nie ma

Czy ja pisałem o jakiejś pozycji w menu kontekstowym ?.

> To akurat nie nie zmieni (choć ściagnięcie poprawek jest wskazane)

A sprawdziłeś ?. Jeśli nie to nie bądź taki pewny.

Pisałem:
1. Przy czystym XP Home: Pozycja "Usuń" w "Edycja"
jest nieaktywna. Można zaznaczyć dowolny post i wybrać
nieaktywną "Usuń", naciskać DELETE, a nic się nie dzieje.
Program nie obsługuje usunięcia, i koniec krokpa.
2. W tej chwili mam XP Home z Service Pack 2 i mogę robić
akcję, której nie mogłem robić w punkcie 1.

Możliwe, że przy zainstalowaniu Service Pack włączona zostaje
ta pozycja, co można samemu "ręcznie" ustawić bez zainstalowania
Service Pack 2. Nie pisałem, że na pewno nie da się ręcznie
włączyć. Dzieliłem się uwagą, że po zainstalowaniu Service Pack 2
mam "Usuń" aktywną, czyli program obsługuje usunięcie, czyli można
przez "Usuń" oraz przez DELETE.

Właśnie przed chwilą robiłem tak:
1. Odinstalowałem Service Pack 2 (Panel sterowania -->
Dodaj/usuń programy). W "Edycja" pozycja "Usuń" jest
nieaktywna (a DELETE nie działa, ma się rozumieć).
2. Przywróciłem Service Pack 2 (Przywracanie systemu). Znowu
w "Edycja" mam aktywną "Usuń" (i działający DELETE, ma
się rozumieć).

Tocbac.

14. Data: 2005-04-26 16:15:12

Od: "Ja" <j...@n...tpi.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja widziałem, i widzę w tej chwili.

Przycisk na pasku narzędzi?

> Ja pisałem o "pozycji" - pozycja "Usuń" w menu "Edycja". Przed
> chwilą pisałeś, że nie widzisz jej aktywnej. A więc ?.

Ktoś tu czegoś nie rozumie. I to chyba nie ja
Pisałem i PISZĘ - że IKONA (PRZYCISK) na pasku przycisków
jest nieaktywna (bo nie jest)
Aktywna jest pozycja w menu TEKSTOWYM
dostępna przez Edycja => Usuiń

> Nie musisz zaznaczyć, że WAŻNE. Wystarczy logicznie myśleć.

To i ja wiem. Ale jeśli szybko chcesz skasować, może się zdarzyć, że
dany post przestanie być zaznaczony (z dowolnego powodu) - wtedy
albo kasowanie posta nie dziaął - albo - owszem działa, ale kasowanie czego
innego
(np jako usunięcie subskrypcji grupy)

> Jeśli chcesz skasować jakiś post to chyba najpierw trzeba go
> zaznaczyć, nieprawdaż ?. No bo niby skąd wiadomo, jaki post ma być
> skasowany ?.

Zgadza się - więc trzeba zwrócić uwagę, by konkretny post BYŁ zaznaczony
(wiem, że to oczywiste, ale w konkretnych przypadkach - wg moich obserwacji
- nie zawsze)

> Teraz nie rozumiem w ogóle. Przed chwilą pisałeś, że nie widziałeś
> nigdy tej pozycji aktywnej.

Przecież dotyczyło to PRZYCISKU na pasku narzędzi, a nie pozycji w menu
tekstowym

> A sprawdziłeś ?. Jeśli nie to nie bądź taki pewny.

Może inaczej. Mam ściągnięte wszystkie poprawki
I nigdy nie miałem innego systemu niż z wszystkimi poprawkami
Różnic nie było

15. Data: 2005-04-26 19:58:38

Od: "aganiok" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "aganiok" <c...@o...pl> napisał w wiadomości

> Przycisk na pasku narzędzi?

Przecież kilka razy powtarzałem: Pozycja w menu "Edycja", która
się nazywa "Usuń". Kliknij na Edycja i zobacz.

> Ktoś tu czegoś nie rozumie. I to chyba nie ja
> Pisałem i PISZĘ - że IKONA (PRZYCISK) na pasku przycisków
> jest nieaktywna (bo nie jest)

Są dwie różne sprawy. Jeśli chcesz odpowiadać pytaczowi to pisz
cokolwiek. Jeśli jednak odnosisz się do czyjegoś listu, do tego
jescze chcesz podważać jego uwagi to zrób to właściwie. Tzn. odnoś
się tylko do tego, co przedpiśca pisał. A ja pisałem tylko o menu
Edycja --> Usuń. Jeśli interesuje Cię przycisk jakiś to nie wystartuj
z nim do tego, co ja piszę. Jeśli chcesz odnosić się, podważać to co
ja pisałem to ustosunkowuj się do tego, co ja pisałem. Nie może być tak, że
pisałem: Szczecin leży nad morzem, a Ty krzykniesz: NIEPRAWDA,
Wisła leży w górach.

> Aktywna jest pozycja w menu TEKSTOWYM
> dostępna przez Edycja => Usuiń

No to ja o tym cały czas pisałem.

> [...]
> dany post przestanie być zaznaczony (z dowolnego powodu) - wtedy
> albo kasowanie posta nie dziaął - albo - owszem działa, ale kasowanie

Ja odnosiłem się ściśle do konkretnego zdania: "PO zaznaczeniu postu lub
wątku - WAZNE", i tyle.

> [...]
> obserwacji
> - nie zawsze)

> Przecież dotyczyło to PRZYCISKU na pasku narzędzi, a nie pozycji w menu

To po co te przekomarzanie się ?. Ja pisałem, w skrócie: Przy
czytym XP Home pozycja "Usuń" w menu "Edycja" nie jest
aktywna. Można kliknąć do końca świata na tę pozycję jak i
nacisnąć do końca świata + jeden dzień DELETE a i tak
żadnego postu nie da się skasować (po zaznaczeniu, oczywiście).
Pisałem też, że po zainstalowaniu Service Pack 2 już jest
pięknie i przyjemnie. Chcesz to podważać, proszę bardzo, ale
pisz tylko o tym, nie o czymś innym, o czym ja nie pisałem.

> Może inaczej. Mam ściągnięte wszystkie poprawki
> I nigdy nie miałem innego systemu niż z wszystkimi poprawkami
> Różnic nie było

A ja fatygowałem i odinstalował Service Pack 2, po czym w menu
"Edycja" miałem pozycję "Usuń" nieaktywną, DELETE nie działa
(to zrozumiałe). Po prostu nie miałem już możliwosci skasowania
pojedyńczych (nie chodzi o wszystkie ani o wszystkie od konkretnej osoby).
postów. Masz w tej chwili wszystkie poprawki, a pamiętasz, co było
zanim zainstalowałeś je ?.

Tocbac.

16. Data: 2005-04-26 21:48:44

Od: "Roman Stachowiak" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przecież kilka razy powtarzałem: Pozycja w menu "Edycja", która
> się nazywa "Usuń". Kliknij na Edycja i zobacz.

Po kolei:
Najpierw otwórz swój własny post z godziny 14:55, a potem powoli i dokładnie
go przeczytaj.
Znajdź tam sformułowanie: "Pozycja Usuń w menu Edycja".
Nie znalazłeś? Och, jaka szkoda... Nie ma... :-(((
Potem tu wróć i przeproś za upierdliwość i wciskanie post factum w swoje
usta czegoś, czego nie powiedziałeś - przynajmniej w pierwszym poście, do
którego Ja się ustosunkowywał.

--
RomanS
______________________________

17. Data: 2005-04-26 22:20:37

Od: "aganiok" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Roman Stachowiak" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> dokładnie go przeczytaj.
> Znajdź tam sformułowanie: "Pozycja Usuń w menu Edycja".
> Nie znalazłeś? Och, jaka szkoda... Nie ma... :-(((

Jeśli nie czujesz subtelnej różnicy między "pozycja" i
"Przycisk" to siedź cicho, i trzymaj gębę na kłódkę. O pozycjach w menu
"Edycja" zwykle mówi się "pozycje" a nie przyciski w menu "Edycja".
Jak sie mówi "pozycja" to zazwyczaj mówi się o "pozycjach" w menu.
Koniec i kropka.

> Potem tu wróć i przeproś za upierdliwość

Jeśli już to tacy jak Ty. Ten uśmieszek po "A mi zadziałało"
jakby mówi: "nie umiesz robić to nie masz". Głupiec nie wie, ze nie każdy ma
ten sam system jak on. Nie każdy ma te same ustawienia jak on. Nie
kazdy zainstalował to co on. Nie przyszło mu do głowy to, ze jeśli ktos
czegoś nie ma to jeszcze nie znaczy, ze nie umie gdzieś go włączyć.
Ja pisałem o tym, kiedy czegoś nie ma, i że po pewnych czynnościach
to coś będzie dostępne. Jeśli akurat to kwestionujesz to pokaż, ale
tylko to, co tego dotyczy. Jeśli nie to siedź cicho i nie pisz o innych
rzeczach.

> i wciskanie post factum w swoje usta czegoś, czego nie powiedziałeś -
> przynajmniej w pierwszym poście, do którego Ja się ustosunkowywał.

Co prawda pisałem o pozycji "Usuń" w menu "Edycja" a "Ja" o
przycisku "Usuń", ale on twierdzi, że ten przycisk działa. Ja
tego nie neguję, bo nie wiem, jaki ma on system i jakie
poprawki. Twierdziłem tylko, ze w czystym XP Home
żadne "Usuń" czy DELETE nie działa, a po zainstalowaniu
poprawek - tak.

Jeśli nie chcesz przywrócić systemu do stanu czystego aby sie
przekonać to nie pouczaj. Nie wstydź się. Możesz być
nauczycielem ale nie musisz wiedzieć wszystkiego. Jeśli czegoś nie wiesz
to siedź cicho i naucz się.

Tocbac.

18. Data: 2005-04-27 05:31:05

Od: "Ja" <j...@n...tpi.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja pisałem o tym, kiedy czegoś nie ma, i że po pewnych czynnościach
> to coś będzie dostępne.

Pisales w ttrybie przypuszzcajacym - co oznaczac moze tylko to, zes tego nie
sprawdzil

> Co prawda pisałem o pozycji "Usuń" w menu "Edycja" a "Ja" o
> przycisku "Usuń", ale on twierdzi, że ten przycisk działa.

Gdzie i kieduy napisalem ze przycisk na pasku narzedzi dziala?
Za kazdym razem pisalem, ze ten przycisk jest nieaktywny

> tego nie neguję, bo nie wiem, jaki ma on system i jakie
> poprawki. Twierdziłem tylko, ze w czystym XP Home
> żadne "Usuń" czy DELETE nie działa, a po zainstalowaniu
> poprawek - tak.

Sprawdziles to? Czy tez tylko tak Ci sie wydaje
A w oryginalnym pytaniu nie bylo ani slowa o tym, jaki to system

19. Data: 2005-04-27 07:13:54

Od: "Roman Stachowiak" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> "Edycja" zwykle mówi się "pozycje" a nie przyciski w menu "Edycja".
> Jak sie mówi "pozycja" to zazwyczaj mówi się o "pozycjach" w menu.

Może to być zarówno pozycja w menu w pasku narzędzi, jak i w menu
kontekstowym. Ty nie napisałeś ani o jednym, ani o drugim

> Co prawda pisałem o pozycji "Usuń" w menu "Edycja" a "Ja" o

W pierwszym poście takiego wyraźnego sformułowania NIE MA, a nikt z nas nie
będzie się domyślał co też "autor miał na myśli".
Albo zatem wypowiadaj się precyzyjnie, albo nie wypowiadaj się wcale.

--
RomanS
______________________________

20. Data: 2005-04-27 11:38:33

Od: "Roman Stachowiak" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>W wiadomości news:d4m6gq$vr$1@news.onet.pl aganiok <c...@o...pl> pisze:
>
> Pozwólcie, że też wtrącę swoje 3 grosze do tego wątku.
> 1.ZTCW nie każdy serwer news zezwala na kasowanie postów.
> 2.Niektóre serwery nie zezwalają (nie zezwalały?) na kasowanie postów przy
> niektórych typach połączeń (np. tpi przy połączeniu modemowym).
> 3.Jeśli post powędrował na mirrory to nie da się go usunąć, nawet jeśli
> odpowiednie polecenie jest dostępne.

A nie mylisz czasami polecenia "cancel" - po naszemu "anuluj wiadomość"
(usuwania z serwerów własnego postu) z poleceniem "usuń" (z własnego
czytnika newsów)?

--
RomanS
Ja zawsze mam rację.
Raz mi się wydawało, że nie mam racji, ale okazało się, że byłem w błędzie.
/G.J. Gigol/

Re: Meine geilen Bilder
Poszukuję PLANU PRACY BADAWCZEJ
ustna matura z polskiego SKANDAL !!!
matura z angielskiego - skandal
matura z angielskiego to skandal [crosspost]