owlosienie w nosie

1. Data: 2003-12-01 22:45:59

Temat: owlosienie w nosie
Od: "news" <color@{wytnijto}.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

jak sie w miare bezbolesnie pozbyc zbyt wielu i zbyt dlugich wlskow z nosa ?
ma ktos metode ?

2. Data: 2003-12-02 08:53:21

Temat: Re: owlosienie w nosie
Od: "Wojti" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Możesz kupic maszynkę elekryczną do włosków w nosie i w uchu. Popytaj w
Euro-Agd tam je kiedys widziałem. Możesz sobie przycinać nożyczkami lub
ewentualnie wersja dla prawdziwych macho.Wkładasz kombinerki do nosa
chwytasz kępkę włosów i ciach.Ten ostatni sposób wyjatkowo bolesny ale
stosowany przez mojego kolegę.

Pozdrawiam
Kucharz Amator
Wojti

3. Data: 2003-12-02 11:56:57

Od: "Doxent" <d...@g...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ewentualnie wersja dla prawdziwych macho.Wkładasz kombinerki do nosa
> chwytasz kępkę włosów i ciach.Ten ostatni sposób wyjatkowo

kombinerki rulez. :) ew. pinceta

---

ochraniacze na obuwie...
Soczewki kolorowe
Re:postinor.czy moglo dojsc do zaplodnienia?
Badanie histopatologiczne
Lista nielegalnych leków...