owsiki u doroslego - cos bez recepty

1. Data: 2007-09-13 18:54:42

Temat: owsiki u doroslego - cos bez recepty
Od: "andrzej" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

wykrylem dzisiaj w swoim kale male (ok 5mm) biale robaczki, ze dwadziescia
lat temu mialem cos takiego i wtedy to byly owsiki. od pewnego czasu mam
czesciej problemy zoladkowe wiec podejrzewam te paskudztwa.
Co moglibyscie doradzic do kupienia bez recepty? Moze ktoras metoda domowa?
Slyszalem o czosnku (mam do niego odrzut) lub o wodzie z kiszonych ogorkow.

2. Data: 2007-09-13 20:13:09

Temat: Re: owsiki u doroslego - cos bez recepty
Od: "czeremcha " <c...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

andrzej <...@...pl> napisał(a):

> Co moglibyscie doradzic do kupienia bez recepty?

Pestki dyni
http://tnij.org/dynia-na-owsiki

Ania

3. Data: 2007-09-14 01:18:27

Od: "Cancer" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "andrzej"
> [...]
> Slyszalem o czosnku (mam do niego odrzut) lub o wodzie z kiszonych ogorkow.

Idź do lekarza, łyknij pyrantelum i nie kombinuj domowymi sposobami.

Cancer
http://cerbermail.com/?eMJzIDy1yq

4. Data: 2007-09-14 08:40:12

Od: "regen" <r...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cancer" <o...@m...com> napisał w wiadomości

> Idź do lekarza, łyknij pyrantelum i nie kombinuj domowymi sposobami.

Całą rodziną łyknij ...

Pozdrawiam
regen

5. Data: 2007-09-16 08:56:04

Od: "LL" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "andrzej" <...@...pl> napisał w wiadomości

łyknij pyrantelum z cała rodziną a sok z kiszonej kapusty i kwas z ogórków
nie zaszkodza równiez(no i przygotuj sie na konkterna .....biegunkę ale to
kiepskie słowo:)-ja z autopsji wiem ze pyrantelum ma powiedzmy niezbyt dobrą
skutecznośc a jesli to owsiki to beda powracac.
Ja osobiscie pozbyłem sie ich jakims lekiem który przepisała mi moja lekarz
rodzinna - bierze sie go profilaktycznie przed wyjazdami do ciepłych krajów
jest to lek przeciwmalaryczny ale nazwy za cholere nie pamietam(pamietam
jedynie ze nie mozna go brac jesli ktoś ma problemy z oczami a konkretnie z
siatkówką)-poleciła mi to poniewaz w jej rodzinie ktos miał owsiki i pozbył
sie ich własnie w ten sposób.
pozdro
LL

Zmiany torbielowate / cysta / włókniak - jakaś rada?
łąkotka - gdzie operowac w Świętokrzyskim
Ciśnienie dolne niskie, górne wysokie?
koc elektryczny a niedowład
endoprotezy stawów biodorwych META