ozdoby świąteczne

1. Data: 2006-11-11 17:29:20

Temat: ozdoby świąteczne
Od: "ania" <A...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich.
Poszukuje ciekawych ozdób świątecznych ale nie szydełko ani haft.
Podoba mi się np. ta gwiazdka:
http://www.kuradomowa.com/zrobtosama/ozdoby_bozonaro
dzeniowe_papierowa_gwiazdka_3d.shtml
No ale same gwizdki to trochę nudno może ktoś ma jakieś pomysły-"przepisy".
Z góry dziękuję.

2. Data: 2006-11-12 05:54:30

Temat: Re: ozdoby świąteczne
Od: l...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
3d.shtml
> No ale same gwizdki to trochę nudno może ktoś ma jakieś pomysły-"przepisy".

Tu jest kilka pomysłów

http://www3.ns.sympatico.ca/dstredulinsky/thumbs2004
.html
http://glinki.com/?l=xg2y3p
http://glinki.com/?l=vrhpp3
http://glinki.com/?l=6gd564

3. Data: 2006-11-13 21:34:36

Od: "rumianeczek" <rumianeczekUSUŃ@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tu również jest ciekawy pomysł nie tylko na Święta:

http://permo.homepage.dk/xmsheart.htm

podrawiam
rumianeczek

4. Data: 2006-11-14 07:41:27

Od: "Wojtek" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
_3d.shtml
> No ale same gwizdki to trochę nudno może ktoś ma jakieś pomysły-"przepisy".

A może była byś zainteresowana ozdobami papierowymi, takimi jakimi kiedyś
ozdabiano choinki? Mam książkę, jeszcze za czasów kiedy chodziło sie w
pieluchach. Jak jesteś zainteresowana to daj zanć, zeskanuje Ci i prześle.

5. Data: 2006-11-14 11:08:02

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Wojtek napisał(a):

> [...]
> ozdabiano choinki? Mam książkę, jeszcze za czasów kiedy chodziło sie w
> pieluchach. Jak jesteś zainteresowana to daj zanć, zeskanuje Ci i prześle.

Witam!
Ja również piszę się na tą książkę. Pamiętam, że w szkole
dużo takich ozdób robiliśmy.
Z góry dziękuję
Ania

6. Data: 2006-11-15 10:34:47

Od: "ania" <A...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

to ja bym poprosiła :)
z góry dzięki

7. Data: 2006-11-15 12:31:08

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ania wrote:

> to ja bym poprosiła :)

Aniu!
Po pierwsze zgodnie z netykietą odpisujemy pod postem przedmówcy. Po
drugie zgodnie z zasadami grzeczności panującymi na tej grupie, o wzory
prosimy na priv'a, czyli prywatny adres oferujacego.

Pozdrawiam
Bea

8. Data: 2006-11-15 15:22:07

Od: "ania" <A...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wysylalam prośbe na priva ale mail wrocił - nie udalo sie dostarczyć więc
nie miałam wyboru.

9. Data: 2006-11-15 15:39:24

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ania wrote:

> Wysylalam prośbe na priva ale mail wrocił - nie udalo sie dostarczyć więc
> nie miałam wyboru.

Warto to zaznaczyć przy prośbie. Wtedy nikt na pewno nie bedzie się czepiał
A odpisywanie pod postem?

Pozdrawiam
Bea
P.S. Wiem, walczę z wiatrakami jeśli chodzi o stosowanie netykiety :)

10. Data: 2006-11-15 21:02:37

Od: "Wojtek" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszuscy napewno podziwiamy twoją walkę. Mi osobiście nie przeszkadzają takie
dopisyania ale czasami utrudniają poruszanie sie po archiwum.
Kożytstając z okazji (bo nie wiem gdzie mam sie umnieścić) podaje adres mojej
stronki ze zdjeciami na której jest już część książki. Do jutra napewno będzie
reszta.
http://jasiomuka.fotosik.pl/albumy/84985.html
Pozdrawiam.
Wojtek

> [...]
>
> Pozdrawiam
>        Bea
> P.S. Wiem, walczę z wiatrakami jeśli chodzi o stosowanie netykiety :)

Słoneczniki-szukamy numerów nici do wzoru
założyłam blog
Szukam klucza Pilnie bardzo prosze o pomoc.......
xxx balet
robótki na maszynie dziewiarskiej jednopłytowej