ozdoby świąteczne

11. Data: 2006-11-20 22:43:35

Temat: Re: ozdoby świąteczne
Od: "R@blinka" <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Wojtek napisał(a):
> Wszuscy napewno podziwiamy twoją walkę. Mi osobiście nie przeszkadzają takie
> dopisyania ale czasami utrudniają poruszanie sie po archiwum.
> Kożytstając z okazji (bo nie wiem gdzie mam sie umnieścić) podaje adres mojej
> stronki ze zdjeciami na której jest już część książki. Do jutra napewno będzie
> reszta.
> http://jasiomuka.fotosik.pl/albumy/84985.html
> Pozdrawiam.
> Wojtek

Witaj!

Ja znowu po prośbie. Chodzi oczywiście o tą książkę z tymi
ozdobami. Albo ja coś źle robię, albo Ty podałeś linka nie
takiego...

Proszę podaj jeszcze raz tego linka albo prześlij mi na
r...@w...pl

Pozdrawiam
Rablinka

12. Data: 2006-11-20 22:45:02

Od: Maggie <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wojtek napisał(a):
> [...]

Ja znowu po prośbie. Chodzi oczywiście o tą książkę z tymi
ozdobami. Albo ja coś źle robię, albo Ty podałeś linka nie

Proszę podaj jeszcze raz tego linka albo podeślij mi na priv
r...@w...pl

Pozdrawiam
Maggie

13. Data: 2006-11-20 22:45:05

Od: Maggie <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

14. Data: 2006-11-21 06:36:59

Od: "Andzia_paj" <A...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

U mnie też ten link nie działa :(:(

15. Data: 2006-11-21 06:52:23

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

O ja, sorry. Teraz będzie dobrze.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b753c5a86ee30b4d
.html
Pozdrawiam.

> [...]
> takiego...
>
> Proszę podaj jeszcze raz tego linka albo podeślij mi na priv

Słoneczniki-szukamy numerów nici do wzoru
założyłam blog
Szukam klucza Pilnie bardzo prosze o pomoc.......
xxx balet
robótki na maszynie dziewiarskiej jednopłytowej