pachnace

91. Data: 2002-12-13 12:56:01

Temat: Re: pachnace
Od: "Jlanta Cembrzyńska" <G...@i...sosnowiec.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy taką obmotyloną budleję to taki prostaczek kwiatkowy jak ja może sobie
> zapuścić? Tzn. posadzić, zapomnieć i.. mieć???
> Pozdarwiam :-)
> Janusz
> PS
> (zapomieć - tzn. nic przy niej robić nie trzeba, no może za wyjątkiem
> podlewania od czasu do czasu...)
>
> Z budleją jak z kobietą im bardziej o nią dbasz tym efektowniejsza.
Tę kupioną (też wrzosowa) w poprzednim roku otuliłam bardzo mocno, dołożyłam
grubo obornika jesienią a od wiosny obficie podlewałam. Wyrosła 1,5 m w górę
i na metr szerokości. Tej jesieni miałam problem jak ją zabezpieczyć, bo nie
było łatwo ją osłonić. Okaże się wiosną czy gruba warstwa liści wystarczyła.
Nowy nabytek jest ciemnofioletowy, a przegapiłam niestety w sklepie taką o
dziwnym kolorze różowo-koralowym.
Gabi

92. Data: 2002-12-13 12:57:52

Od: "Jlanta Cembrzynska" <G...@i...sosnowiec.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czesc,
>
> musisz tylko oslonic od mrozow.
> Ja swoja zawinalem w 25 m cienkiej wlokniny. W zeszlym roku byla okrecona
> papierem to zostalo z niej tylko to co w ziemi. :-(
>
> Pozdr.
>
> D.P.
> Ojej, nie strasz. Z literatury wynika, ze moze odbic od korzeni. To
prawda?
Gabi

93. Data: 2002-12-13 13:02:46

Od: "Jlanta Cembrzyńska" <G...@i...sosnowiec.pl> szukaj wiadomości tego autora

.

> Potrzeba robienia kopczykowania budleji wskazuje tylko na jedno - ze
roslina
> ta nie nadaje sie do naszego klimatu.
>
> Pozdrowienia,
> Michal
>
> Przecież róże też trzeba okopcować a chyba nikt nie twierdzi, że nie
nadają się do naszego klimatu.
Gabi

94. Data: 2002-12-13 13:22:03

Od: "Cygus" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik Dirko <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:at5q51$2jo$...@n...tpi.pl...

> zrobić

> Ojej ...
> To jak - mam robic zdjecia sadzonkom czy sobie - bo sie pogubilam :))
> Kotlet

Jak ktoś ma sadzonkę kobiety to ja też kcem... ale żeby byla........ladna,
mloda, bogata, z domkiem, ktory ma ogrodek, najlepiej gdzies nad jeziorkiem.
No i zeby kochala tylko mnie... wychoduje ja, tylko gdzie moge dostac taka
zadzonke..;-)
Cygus

95. Data: 2002-12-13 13:39:37

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Cygus" <c...@w...pl> wrote in news:16506-1039785721@213.17.248.1:

> [...]
> najlepiej gdzies nad jeziorkiem. No i zeby kochala tylko mnie...
> wychoduje ja, tylko gdzie moge dostac taka zadzonke..;-)

A nie chcesz, zeby umiala gotowac?!?
Pozdrowienia - Ewa Sz.

96. Data: 2002-12-13 13:46:20

Od: "Cygus" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A nie chcesz, zeby umiala gotowac?!?
> Pozdrowienia - Ewa Sz.

Jak bedzie bogata... bedziemy mieli sluzacych...;-) ale ten dodatkowy walor
nie zaszkodzi...
Tylko w ogrodku bedziemy pracowali my...
Swiatecznie Cygus

97. Data: 2002-12-13 13:50:45

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa Szczęśniak" wrote:

> A nie chcesz, zeby umiala gotowac?!?

I żeby nie miała słownika ortograficznego?

Krycha zainteresowana czy "chodowanie" to od "chodzenia"

98. Data: 2002-12-13 14:36:38

Od: "Cygus" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I żeby nie miała słownika ortograficznego?
>
> Krycha zainteresowana czy "chodowanie" to od "chodzenia"

Przepraszam pomylka.... "zadzonke" tez pisze sie "sadzonke" przeciez
zartowalem... z ta sadzonka...nie przystoi na tej grupie zartowac? ale w
Polsce tylko podobno Miodek nie robi bledow i ktos jeszcze???... wiec chyba
nie ma o co kopii kruszyc...:-)* a na chodzenie za bardzo czasu nie mam na
HODOWANIE tak....
dysgrafia (słownik języka polskiego)
rz. ż IIb, blm, psych. med. 'trudności w pisaniu związane z zaburzeniami
emocjonalnymi i zmianami organicznymi w ośrodkowym układzie nerwowym
-spowodowane brakiem lata...:-(((((
dysgraf Cygus

99. Data: 2002-12-13 15:30:07

Od: "Elzbieta Luczynska" <E...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Z tego co wiem to ten kwiat nazywa się Dziwaczek dlatego, że kwitnie dopiero
wieczorem.
Czyli kwiat dla zakochanych.
Ela

Użytkownik "Majka" <m...@z...szczecin.pl> napisał w wiadomości

> [...]
kwiatów
> w różnych kolorach na jednej roślinie. Widziałam kwiatki żółte,
pomarańczowe
> i różowe na jednym krzaku. Są też czerwone, amarantowe, purpurowe i białe,
> także cieniowane lub ze smugami. Pachnie najsilniej wieczorem.

> dziwaczka i
>
> Skąd wziąć? Na początek kupić torebkę nasion i wiosną wysiać. Zakwitną
> jeszcze w tym samym roku. Kwiatów ma b.dużo, a z każdego otrzymasz jedno
> nasionko pdobne do czarnego pieprzu z małym przewężeniem na końcu.
Posiejesz

100. Data: 2002-12-13 16:37:54

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Jlanta Cembrzyńska" <G...@i...sosnowiec.pl> wrote in message

> nadają się do naszego klimatu.

Takie, ktore trzeba okopcowac, nie nadaja sie. Ja zadnych roz nie kopcuje,
a one rosna. Natomiast budleja na przemarza mi i co wiosny odbija od korzenia.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz