[paczwork]-gdzie kupić matę?

1. Data: 2004-09-07 07:47:17

Temat: [paczwork]-gdzie kupić matę?
Od: "koko szanel :)" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

No ja zwariowałam! Nie dość, że dzień i noc męczę frywolitki, to zachciało mi
się potworki szyć!!!! Z doświadczenia wiem, że nie wytnę równo (jeden
potworek :) uszyłam, troszke krzywo wyszedł, z powyższego powodu.
Może ktoś zna sklep wysyłkowy, gdzie takie cosik jak mata do krojenia by
mieli? Może być niemiecki.
Pozdrawiam, Koko

1. Data: 2004-09-07 13:17:35

Temat: Re: [paczwork]-gdzie kupić matę?
Od: "eva" <e...@N...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może ktoś zna sklep wysyłkowy, gdzie takie cosik jak mata do krojenia by
> mieli? Może być niemiecki.
> Pozdrawiam, Koko

http://www.gazeta.pl/usenet/

polecam www.eti.com.pl (maty ok 60x90 cm - cena ok 120)
ale musisz sie tam zarejestrowac i za pare dni przysla Ci e-mailem usera i
haslo, wtedy mozesz kupowac i widzisz ceny.
Jesli jestes z Warszawy to maty sa w pasmanterii w Warszawie na Targowej,
ale mniejsze (chyba 45 na 60)

pa - eva

1. Data: 2004-09-07 16:29:19

Od: "Kasiatoya" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> haslo, wtedy mozesz kupowac i widzisz ceny.
> Jesli jestes z Warszawy to maty sa w pasmanterii w Warszawie na Targowej,

dzieki za namiar :)
tez mnie to interesuje
teraz wlasnie prasuje swoje zbiory szmatek szmateczek z fizelina... :)

pozdrawiam
kasiatoya :)

1. Data: 2004-09-07 20:07:43

Od: "eva" <eva@NO_SPAMpost.pl> szukaj wiadomości tego autora

> teraz wlasnie prasuje swoje zbiory szmatek szmateczek z fizelina... :)
>
> pozdrawiam
> kasiatoya :)

I co z tego powstanie ??? Okropnie chce wiedziec

eva

1. Data: 2004-09-07 20:33:20

Od: "Kasiatoya" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I co z tego powstanie ??? Okropnie chce wiedziec

ech...
zbiory mam calkiem pokazne tyle ze to szmatki malych rozmiarow i
przedziwnych ksztaltow
a jakis czas temu prosilam na grupie o samochody do wyszycia krzyzykami
samochody dawno powstaly (sztuk3) a dopiero teraz przymierzam sie do uszycia
poduszek z tymi samochodami
bardzo mnie zainspirowaly poduszeczki z http://www.patchworkowo.org/ :)
i zachorowalam na nie dla mojego szymka
jak powstana to postaram sie je gdzies w sieci umiescic i pokazac :)

pozdrawiam
kasiatoya

1. Data: 2004-09-08 06:15:57

Temat: Dzieki :)
Od: "koko szanel :)" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki za namiar, zaraz się spróbuję zarejestrować, może się uda :)
Z Warszawy nie jestem, byłoby prościej, ale może sie uda wysyłkowo.
Jak nie, to znalazłam niemiecki sklep w sieci, w ostateczności tam napiszę...
Wczoraj wyprasowałam szmatki, zaczne na razie bez maty i noża, wypróbuję nowe
nożyce krawieckie... Ciekawe, co mi wyjdzie? Mam zamiar obszyć poduszki
ogrodowe (na krzesła). Trzymajcie kciuki!!!! Zaczynam!!!!
Pozdrawiam, Koko

1. Data: 2004-09-08 08:40:33

Od: "eva" <e...@N...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak powstana to postaram sie je gdzies w sieci umiescic i pokazac :)
>
> pozdrawiam
> kasiatoya

czekam z niecierpliwoscia :))
eva