padaczka

1. Data: 2000-10-12 18:42:00

Temat: padaczka
Od: Michal <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Moja znajoma niedawno dowiedziala sie po badaniach, ze ma lagodny objaw
padaczki (nie wyrazam sie fachowo, przepraszam), jakas forma
"skroniowa". Dostala jakies tajemnicze tabletki. Moje pytanie brzmi: czy
osoba z taka przypadloscia ma szanse na pozbycie sie tego kiedykolwiek
czy jest skazana na walke z choroba do konca zycia? Jakie sa zazwyczaj
rokowania w takich wypadkach?

Pozdrawiam
Michal

m...@t...pl

2. Data: 2000-11-07 18:00:24

Temat: Re: padaczka
Od: <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> osoba z taka przypadloscia ma szanse na pozbycie sie tego kiedykolwiek
> czy jest skazana na walke z choroba do konca zycia? Jakie sa zazwyczaj

Witam,
Cóż, choroba jak to choroba - nic przyjemnego. Ale w obecnych czasach jest
wiele sposobów leczenia i to z powodzeniem. Jeśli chory jest pod opieką dobrego
neurologa - to możliwe jest, że objawy nie będą się powtarzać. W zależności od
przyczyn - możliwe jest, aby w przyszłości powoli wycofano (tylko wg decyzji
lekarza prowadzącego leczenie!!!!!) leki. Na pewno obecnie leczenie padaczki
przynosi więcej uleczeń niż kilka lat temu, a i terapia jest skuteczniejsza i
bezpieczniejsza.
Pozdrawiam
Jacek

3. Data: 2000-11-09 11:22:16

Od: p...@a...gda.pl (Piotr Zieliński) szukaj wiadomości tego autora

Przede wszystkim powinna zrobic badanie glowy - rezonans magnetyczny - zeby
wykluczyc powazniejsze przyczyny.
Pozdrawiam :)

Piotr

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.sci.medycyna
http://niusy.onet.pl/pl.sci.medycyna

Izomeria witamin - co i gdzie
serotonina-co powoduje jej niski poziom w org.?
przepuklina u 7 latka, czy konieczny jest zabieg operacyjny
jelita-złe wchłanianie-jak to wyleczyć?
przepuklina jadra miazdzystego!?