ku przestrodze - Oetker

1. Data: 2002-06-28 10:33:41

Temat: ku przestrodze - Oetker
Od: "Agnieszka" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> aby
> wypadku
> że
> zastanowić
> zaznaczyć,
> dodawać,

> 15.04.2002.

> Speziale

Stolicą.
> Do

Działu

1. Data: 2002-06-28 11:09:31

Temat: Re: ku przestrodze - Oetker
Od: "slonko" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Swietna historia! Smialam sie do lez :)))

Magda

1. Data: 2002-06-28 11:25:47

Od: "Dwarazyka" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paflukter donnerweter O...@d...jest

Teraz Polska . Pizza

K-2

1. Data: 2002-06-28 11:38:23

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agnieszka <a...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:afhev8$tka$...@s...futuro.pl...

itd..

ROTFL
omal nie skonałam ze śmiechu
zaraz to roześlę znajomym :))))

wkn

1. Data: 2002-06-28 11:53:22

Od: "Magda Gierak" <m...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

To było dobre :))) Wiem jedno juz nie kupie tego świństwa. A może ja też juz
jadłam takie dodatkowe proteinki a fuuuuu
Magda

1. Data: 2002-06-28 11:57:03

Od: "Asia Slocka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magda Gierak"
> To było dobre :))) Wiem jedno juz nie kupie tego świństwa. A może ja też
juz
> jadłam takie dodatkowe proteinki a fuuuuu

Ja też, ale dlatego że taka pizza to nie pizza,
ja lubię Grzesiową :-)
A ten robal- to imo nie powód do kupowania jeśli ktos
lubi takie niby-pizze.
Ja robaki najczęściej znajduję w brokułach i kalafiorach,
ale z tego powodu nie wyrzeknę się ich :-)
Asia Słocka

1. Data: 2002-06-28 12:01:19

Temat: Re: no to moze mnie ktos (OT)
Od: "Mapet\(ka\)" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ROTFL

...uswiadomi. Wiem juz, co znaczy NTG, wiem, co znaczy OT. Ale chcialabym
poszerzyc moja internetowa kompetencje jezykowa o ROFTL i PLONK i IMO i IMHO
i cos tam jeszcze bylo. Widze to setki razy i nie jarze, o co biega. Prosze,
oswieccie mnie.
Mapet
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-06-28 12:05:48

Od: "Asia Slocka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agusiek"
> Ale robal w brokułach, kalafiorze czy czereśniach (przypuszczam że
najwięcej
> zjadam właśnie w czereśniach ;)) to takie naturalne :)) Mrożony robal to
już
> nie to samo :((

A mrożony w mrożonych domowych malinach? :-)
Asia Słocka

1. Data: 2002-06-28 12:07:30

Od: "Agusiek" <A...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

zjadam właśnie w czereśniach ;)) to takie naturalne :)) Mrożony robal to już

Aga

1. Data: 2002-06-28 12:13:57

Od: "Ana" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mapet(ka)" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
IMHO
> i cos tam jeszcze bylo. Widze to setki razy i nie jarze, o co biega.

Zajrzyj sobie tutaj:

http://republika.pl/krzywish/skroty.htm

Pozdrawiam
AniaK