palmiarnia

1. Data: 2005-03-07 22:26:14

Temat: palmiarnia
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przypadkowo dowiedziałem się,że mój kolega ze szkoły
ma w Wałbrzychu palmiarnę.W dodatku starą, zabytkową,
którą znam od dziecka.
Pozdrawiam.Mirzan
http://palmiarnia.republika.pl/

2. Data: 2005-03-08 07:02:18

Temat: Re: palmiarnia
Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przypadkowo dowiedziałem się,że mój kolega ze szkoły
> ma w Wałbrzychu palmiarnę.(...)

Obejrzałam. Świetne miejsce. Koniecznie muszę je odwiedzić.
Dziękuję za informację.

pozdrawiam Krycha

3. Data: 2005-03-08 07:16:37

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Obejrzałam. Świetne miejsce. Koniecznie muszę je odwiedzić.
> Dziękuję za informację.
>
> pozdrawiam Krycha

Palmiarnia ta jest na brzegu Wałbrzycha, od strony Wrocławia.
W pobliżu jest zamek Książ.Do zamku prowadzi aleja różaneczników
i azalii.Pod samym zamkiem jest piękny stary ogród.
Rosną tam kilkumetrowe bukszpany i inne wswpaniałości.
Lochy, strumień, skały, diabelski mostek, czy ktoś może sobie
wyobrazić takie wagary?
Pozdrawiam.Mirzan

4. Data: 2005-03-08 07:40:13

Od: "Lilka" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>  Rosną tam kilkumetrowe bukszpany i inne wswpaniałości.
> Lochy, strumień, skały, diabelski mostek, czy ktoś może sobie

Strumień mówisz? Przełom Pełcznicy w dole pod zamkiem to
niesamowity widok.
A z roślin na tarasach Książa największe wrażenie robią na mnie
potężne bukszpany - są ogromne.
Szkoda,że Festiwal Kwiatów w Książu na początku maja jest taki banalny
-jak większość imprez ogrodniczych w Polsce.

Pozdrawiam, Lilka

5. Data: 2005-03-08 08:21:17

Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lilka" <l...@t...pl>
[...]
> Szkoda,że Festiwal Kwiatów w Książu na początku maja jest taki
banalny
> -jak większość imprez ogrodniczych w Polsce.

Jeśli wiesz jak powinna wyglądać taka niebanalna impreza w Polsce to
wyręcz organizatorów i zrób to sama a jak nie to zdradź ten pomysł bom
ciekaw.
--
Pozdrawiam, Jerzy

6. Data: 2005-03-08 08:32:05

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:6fdb.000003a4.422d5154@newsgate.onet.pl mirzan
<l...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> Rosną tam kilkumetrowe bukszpany i inne wswpaniałości.
> Lochy, strumień, skały, diabelski mostek, czy ktoś może sobie

Hejka. Tylko nie w poniedziałek, bo zamek zamknięty na cztery spusty.
:-(
Pozdrawiam metodycznie
PS Na mnie ogromne wrażenie zrobiły srebrzyste pnie ogromnych buków. :-)

7. Data: 2005-03-08 08:33:23

Od: "Lilka" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Jeśli wiesz jak powinna wyglądać taka niebanalna impreza w Polsce to
> wyręcz organizatorów i zrób to sama a jak nie to zdradź ten pomysł bom

Nie muszę się znać na organizowaniu imprez,żeby móc je ocenić :))
(To tak,jakbyś mi proponował -skoro nie podoba Ci sie ten garnitur,
to uszyj sama lepszy)
I wcale nie twierdzę,ze zorganizowanie dobrej imprezy ogrodniczej
jest łatwe.

Pozdrawiam, Lilka

8. Data: 2005-03-08 09:01:24

Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lilka" <l...@t...pl>

> Nie muszę się znać na organizowaniu imprez,żeby móc je ocenić :))

Nie odwracaj kota ogonem, skoro wiesz co jest banalne to mów co by było
niebanalne wg ciebie.
Podejrzewam, że bardziej idzie ci o formę niz treść imprezy.

> (To tak,jakbyś mi proponował -skoro nie podoba Ci sie ten garnitur,
> to uszyj sama lepszy)

Dlaczego sama masz szyć?
Możesz iść do [dobrego] krawca i powiedzieć mu jak ma wygladać ten twój
wymarzony i uszyty na miarę. O tym rozmawiamy.

> I wcale nie twierdzę,ze zorganizowanie dobrej imprezy ogrodniczej
> jest łatwe.

W PL każdy organizator wydaje jak najmniej chcąc zarobić jak najwięcej
[lub przynajmniej uzyskać zwrot kosztów]. A rynek mamy taki jaki mamy.
Dlatego też i niedługo rozpocznie się rok sępa. Jak dla mnie jest to
znak czasów w jakich przyszło nam żyć.
;-)
--
Pozdrawiam, Jerzy

9. Data: 2005-03-08 14:04:35

Od: "Wojti" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gorąco zapraszam do Wałbrzycha bo to nie tylko biedaszyby.

Pozdrawiam
Wojti

10. Data: 2005-03-08 15:05:56

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"mirzan" <l...@o...pl> writes:

> Przypadkowo dowiedziałem się,że mój kolega ze szkoły
> ma w Wałbrzychu palmiarnę.W dodatku starą, zabytkową,
> którą znam od dziecka.

Popatrz, a ja myslalem, ze to jest palmiarnia panstwowej AWR...

MJ

Skąd wziąć bazie?
Pszczelarze
Będzie powódź?