pamiątka komunijna

1. Data: 2002-04-14 12:04:04

Temat: pamiątka komunijna
Od: "Kinga Tarkiewicz" <k...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

17 maja chrześniak mojego męża ma komunie. Chciałabym wydziergać mu
krzyżykami pamiątkę, ale nie mam żadnego wzoru. Jeśli ktoś mógłby mnie
wspomóc byłabym bardzo wdzięczna. Ponieważ jestem debiutantką w dziedzinie
krzyżyków, najlepiej gdyby wzór był niezbyt skomplikowany. Tylko proszę o
wzorki na priva bo ciągle jeszcze nie udało mi się dostać na serwer Mongi. Z
góry dziekuję.
Kinga

1. Data: 2002-04-14 13:08:04

Temat: Re: pamiątka komunijna
Od: "mruwa" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kinga Tarkiewicz" <k...@y...com> napisał w wiadomości
> [...]
> wzorki na priva bo ciągle jeszcze nie udało mi się dostać na serwer Mongi.

Zobacz na mojej stronce w katalogu 'co wybierasz'... jeśli Ci się będzie
podobać.. to daj znać...
http://strony.wp.pl/wp/mruwaaa

mruwa...

1. Data: 2002-04-14 14:04:04

Od: <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Wzór na taką okazję można też znaleźć na stronie:
http://haftkrzyzykowy.republika.pl/ w dziale "religijne"
Magda

1. Data: 2002-04-14 17:38:22

Od: "Agus" <g...@p...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wrzucilam do katalogu z dzisiejsza data obrazki z Anny (nr 5/2000). Sa trzy
motywy komunijne, ja w zeszlym roku na wakajach wyszylam krzyz, wprawdzie
nie na komunie, a na prezent znajomemu ksiedzu, i nie jako zaproszenie (jak
jest w Annie), ale oprawilam w ramke i dalam jako obrazek. Wyszlo naprawde
ladnie. A wzorki sa stosunkowo proste (malo kolorow) a ladne:) Moze cos Ci
sie spodoba. Aha, kolory...Zapomnieli chyba napisac firme, z ktorej brali
muline. Teraz, jak sprawdzilam na haft.sedno.com to mi wyszlo, ze chyba
Madeira.Ale wtedy, nie znajac jeszcze grupki, kolory dobieralam na oko:) I
tez dobrze wyszlo.
pozdrawiam
Aga

1. Data: 2002-04-15 10:05:36

Od: "Kinga Tarkiewicz" <k...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> Zobacz na mojej stronce w katalogu 'co wybierasz'... jeśli Ci się będzie
> podobać.. to daj znać...
> http://strony.wp.pl/wp/mruwaaa
>

> mruwa...
>
> Ten wzorek mam, on jest akurat w kwietniowym "Kramie z robótkami"., ale i
tak iwelkie dzięki:))
Kinga

1. Data: 2002-04-15 10:10:13

Od: "Kinga Tarkiewicz" <k...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@h...com> napisał w wiadomości
> Wzór na taką okazję można też znaleźć na stronie:
> http://haftkrzyzykowy.republika.pl/ w dziale "religijne"
> Magda

Śliczny, a jak długo się go robi? Bo boję sie ze mogłabym nie zdąrzyć
Kinga

1. Data: 2002-04-15 10:11:13

Od: "Kinga Tarkiewicz" <k...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agus" <g...@p...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> pozdrawiam
> Aga
>
> Jeśli wrzuciłaś na serwer Mongi, to nie zobaczę:(((( Możesz mi pchnąć na
priva?
Kinga

1. Data: 2002-04-15 10:21:01

Od: "Kinga Tarkiewicz" <k...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> Zobacz na mojej stronce w katalogu 'co wybierasz'... jeśli Ci się będzie
> podobać.. to daj znać...
> http://strony.wp.pl/wp/mruwaaa
>

> mruwa...
>
> Bardzo Cię przepraszam, ale coś mi się poten, tego. Pozwolę sobie to
zwalić na mój stan błogosławiony. Gazetę to ja miałam w ręku, ale nie w domu
i nie mam tego wzorku. Więc uprzejmie prosze o wysłanie do mnie:)))

1. Data: 2002-04-15 10:49:33

Od: <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Niestety nie wiem jak dlugo się go robi ponieważ nie wyszywałam takiego
obrazka. Znalazłam ten wzór na tej stronie już jakiś czas temu i zapadł mi w
pamięci.
Pozdrowienia
Magda

nowy wzorek