panga?

11. Data: 2008-12-21 12:30:04

Temat: Re: panga?
Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Link?

spjerdalaj kórvo sama se poszókaj

--
W DÓPIE BYŁEM, GÓFNO WIDZIAUEM
ALE I TAK TFOM STAROM RÓHAŁEM!

12. Data: 2008-12-21 12:45:08

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" napisał:

> spjerdalaj kórvo sama se poszókaj

Nie wtrącaj się jak starsi rozmawiają.

--
Pozdrawiam - Aicha

13. Data: 2008-12-21 12:55:06

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Nie wtrącaj się jak starsi rozmawiają.

mósze ci pszervać bo ci z gemby jebie, hyba znóf ojebałaś kiełbahy
besdomnym i nie ómyłaś zembóf

14. Data: 2008-12-21 13:09:09

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Popławski" napisał:

> Cześć Aicha

I jeszcze znalazłam:
http://www.dieta.pl/nowosci/ciekawostki/rybka_zwana_
panga-712.html

--
Pozdrawiam - Aicha

15. Data: 2008-12-21 13:14:23

Od: mista pipak <pipak@ pipak.pl > szukaj wiadomości tego autora

Dnia 21.12.2008 Bluzgacz <p...@w...org> napisał/a:

> U?ytkownik "mista pipak" <pipak@ pipak.pl > napisa? w wiadomo?ci

> Chyba ciebie twoje zwieracze po dzisiejszej nocy, kiedy twoj stary tulil cie
> do siebie, bo sie bales burzy kryptogeju.

hłehłe zasrańcu, tulić to ty se możesz twoim kalafiorkiem kubeczek z kawkom :-)

16. Data: 2008-12-21 13:33:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 21 Dec 2008 14:09:09 +0100, Aicha napisał(a):

> I jeszcze znalazłam:
> http://www.dieta.pl/nowosci/ciekawostki/rybka_zwana_
panga-712.html

Uspokoiłaś mnie - użyję mojej pangi do terriny. Nic złego - ot, taki rybi
kurczak, a towarzystwo łososia to taki mały mezaliansik...
Sola pod beszamelem dopełni klasowego charakteru kolacji wigilijnej ;-PPP

"(..)Nie może być tak, że Bruksela pompuje miliony w kampanie promujące
jedzenie ryb, przez lata reguluje i kształtuje rynek, po czym pojawia się
?rybopodobna" panga i wypiera z rynku zdrowsze i rodzime gatunki - oburza
się Dariusz Gorbaczow, prezes Stowarzyszenia Producentów Ryb Łososiowatych.
Pstrągi z polskich hodowli są wypychane z krajowego rynku i w większości
idą na eksport do Europy Zachodniej. Ale i tam jest coraz ciaśniej."

Może być tak i powinno.
Prawo popytu i podaży działa i u nas, chociaż niektórzy Polacy chca
koniecznie, aby tylko producent dyktował warunki... Tego mieliśmy po uszy w
komunizmie, ale z tym koniec, szlus: vivat sejm, vivat panga, vivat
wszystkie stany!

17. Data: 2008-12-21 13:46:12

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał:

> z tym koniec, szlus: vivat sejm, vivat panga, vivat
> wszystkie stany!

Pewnie, niech dyktuje głupi konsument, któremu wszystko jedno co je,
czy z pleśnią czy z toksynami, byle tanie było, bo jemu musi starczyć
na ratę na samochód, plazmę, kino domowe i nowe zasłony co roku :]

--
Pozdrawiam - Aicha

18. Data: 2008-12-21 13:55:05

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha"

> I jeszcze znalazłam:
> http://www.dieta.pl/nowosci/ciekawostki/rybka_zwana_
panga-712.html

To właśnie ten art. z Wprost? :)

--
Pozdrawiam - Aicha

19. Data: 2008-12-21 13:59:11

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> koniecznie, aby tylko producent dyktował warunki... Tego mieliśmy po uszy
> komunizmie, ale z tym koniec, szlus: vivat sejm, vivat panga, vivat

Tylko to właśnie teraz producent Ci dyktuje warunki, aż miło... ale co tam,
kiedyś było gorzej, teraz jest lepiej... :(

Pzdr
Paweł

20. Data: 2008-12-21 14:00:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 21 Dec 2008 14:46:12 +0100, Aicha napisał(a):

> Pewnie, niech dyktuje głupi konsument, któremu wszystko jedno co je,
> czy z pleśnią czy z toksynami,

Akurat tutaj można wybierać i nie jest wszystko jedno. A już na pewno,
kiedy się raz na coś nacięło, więcej się tego nie kupi, bo są inne rzeczy
do wyboru. A kiedyś trzeba było brać, jak leci, bo do wyboru było jedno i
to samo albo nic.

> byle tanie było, bo jemu musi starczyć
> na ratę na samochód, plazmę, kino domowe i nowe zasłony co roku :]

Nie mam kredytów samochodowych (bo samochód mam skromny - do jeżdżenia, a
nie do szpanowania), nie mam plazmy, nie mam nawet wideło, zasłon prawie
wcale - więc mogę kupować do jedzenia to, co lubię, niekoniecznie najtańsze
;-)

PS. Panga faktycznie przypomina solę. Można się pomylić.

Jak spienić mleko ?
JADLEM...
VIVAT !!!
Re: WSZYSTKIEGO NAJLÓPSZEGO!!