Re: panna z dzieckiem...

1. Data: 2000-11-09 12:40:59

Temat: Re: panna z dzieckiem...
Od: Astec SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kangoo wrote:
[..]
> I co mam zrobic? Jakie jest najlepsze wyjscie? Ja nie wiem... czuje sie jak
> zawieszony w prozni...

Śmieszne jest to, że to ukrywa. I jedyna dobra rada to po prostu zapytać.
Jeśli skłamie to nie wiem jaki jest sens znajomości,

pozdrawiam
Arek

--
100 złotych nagrody na http://www.eteria.net !
Po prostu wpisz szukane słowo w naszej wyszukiwarce i popatrz na liczbę

1. Data: 2000-11-09 13:06:25

Od: <e...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A moze ukrywa ten fakt, bo nie chce stracic znajomosci z Toba, a
przeciez w naszym spoleczenstwie panna z dzieckiem to "odstraszacz" ?
Zwlaszcza dla facetow. Ma dziecko? No i co z tego? Czy w czyms
umniejsza to jej wartosc, skoro np. "dobrze sie z nia gada"?? Wez to
pod rozwage.

Pozdr

Jana Zielinska

1. Data: 2000-11-09 13:10:08

Od: <e...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

no i oczywiscie zapytaj, zapytaj... jak najpredzej, skoro to przyczyna
Twojej bezsennosci.

JZ

1. Data: 2000-11-09 14:11:19

Od: "malenka" <m...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

<e...@b...gnet.pl> wrote in message news:8ue7lt$ab6$1@news.tpi.pl...
> [...]
> Zwlaszcza dla facetow. Ma dziecko? No i co z tego? Czy w czyms
> umniejsza to jej wartosc, skoro np. "dobrze sie z nia gada"?? Wez to

Hawana??? Ty tutaj??? Jesssuuuuu, a ja myslalam, ze juz w zyciu Cie nie
spotkam...

1. Data: 2000-11-09 14:12:06

Od: "cbnet" <c...@N...poczta.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

el:
> no i oczywiscie zapytaj, zapytaj... jak najpredzej, skoro to przyczyna
> Twojej bezsennosci.

Wybacz, ale czy jako kobiecie, czyli osobie potrafiacej najrzetelniej
'ocenic' postepowanie drugiej kobiety (mam nadzieje), nie brakuje Ci
tu oznak odpowiedzialnosci ze strony tej panny w sytuacji jakiegos
'zadzierzgiwania' nowej znajomosci z facetem?

Bo tak w ogole to IMO kobieta ktora ma dziecko/-i traktuje poznanych
facetow powiedzialbym 'instrumentalnie' (dodatek do wlasnego zycia).
To smutne, wiem wiem, tylko dla kogo?

Czarek

1. Data: 2000-11-09 15:05:36

Od: "DeStroyer" <z...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <e...@b...gnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8ue7lt$ab6$...@n...tpi.pl...

> Zwlaszcza dla facetow. Ma dziecko? No i co z tego? Czy w czyms
> umniejsza to jej wartosc

Lewica ukula taki ladny slogan "wszystkie dzieci sa nasze". Ale to
nieprawda. Nie kazdy lubi podporzadkowywac swoje zycie cudzym
dzieciom. Jest to potencjalny punkt zapalny, wiec nie dziw sie,
ze zwlaszcza mlodzi faceci nie przepadaja za kobietami
"z dzieckiem". Chocby i nawet nie wiem co, to w koncu kiedys
bokiem wylezie. Stad ostroznosc jest wskazana, aczkolwiek nie
twierdze i nigdy nie twierdzilem ze niemozliwe jest szczesliwe
malzenstwo z kobieta "dzieciata". Ale lepiej, kiedy juz i facet ma
jakies dziecie na koncie z inna kobieta, wiec raczej po 30.

A jesli kobieta ukrywa ze ma dziecko to jest po prostu zalosna.
Wiecej w ten sposob straci, niz moze zyskac.

JGrabowski

--
Szybko, szybciej, RUBIKON! Naprawdę szybki Internet: http://rubikon.pl

1. Data: 2000-11-09 15:16:34

Od: "Konrad Milczar" <a...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Śmieszne jest to, że to ukrywa. I jedyna dobra rada to po prostu zapytać.

Ukrywa, bo boi sie, ze straci adorację ze strony Kangoo.

pozdro Aro

1. Data: 2000-11-09 15:23:22

Od: "Konrad Milczar" <a...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Zwlaszcza dla facetow. Ma dziecko? No i co z tego? Czy w czyms
> umniejsza to jej wartosc, skoro np. "dobrze sie z nia gada"?? Wez to

Moze to i troche barabarzynskie rozumowanie, ale nie kazdy facet
moze zniesc mysl o tym, ze wiaze sie z kobieta, ktora ma juz dziecko.
Bedzie przeciez musial byc ojcem czlowieczka, ktorego sam nie
splodzil. Czasem trudno jest cos takiego zaakceptowac. ...i chyba
stad wlasnie wziela sie opina, ze panna z dzieckiem to "odstraszacz" :(

pozd

1. Data: 2000-11-09 15:26:34

Od: "Konrad Milczar" <a...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> no i oczywiscie zapytaj, zapytaj... jak najpredzej, skoro to przyczyna
> Twojej bezsennosci.

Ja tez popieram.
Powinienes z nia o tym szczerze pogadac.
Tylko nie rob jej wyrzutow za to, ze ukrywala prawde, ona to robila
prawdopodobnie dlatego, ze bala sie, ze Cie straci. Troche malo
perspektywiczne to jej rozumowanie bo przeciez wie, ze kiedys i tak
to wyjdzie ...no ale coz, pewnie jest blondynką... ;)

1. Data: 2000-11-09 15:30:24

Od: "Konrad Milczar" <a...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie mozna generalizowac bo nie znamy zamiarow tej pani.
I trudno mowic o tym czy ewentualny przyszly zwiazek ma
byc w jej oczach malzenstwem czy moze "spotkaniami towarzyskimi".
Jesli nie daj Bóg to drugie to zmienia to postac rzeczy i ukrywanie
tego, ze ma dziecko ma zupelnie inny, zamierzony cel :(

miejmy jednak nadzieje,ze tak nie jest! ;)
napewno tak nie jest! :)

pozdrowionka dla wszystkich.

Jak nie wpadać we wściekłość ?
PRZEMOC KOBIET WZGL. MĘŻCZYZN