panorama swędowska - czyli grupa dobrze opisana

1. Data: 2003-05-23 20:25:24

Temat: panorama swędowska - czyli grupa dobrze opisana
Od: "Rafal Wolski" <r...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Duuuuże zdjęcie (1600 pikseli szerokości) grupowe z takim opisem, żeby już
każdy, każdego odnalazł można obejrzeć na stronie
http://ogrody.agrosan.pl/swedow/grupa.html

--
Rafał Wolski
http://www.wolski.com.pl/sklep/ - z wrzosami

2. Data: 2003-05-23 22:00:22

Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> "Rafal Wolski" <r...@h...pl> wrote in message
>
> Mozesz jeszcze uwzglednic poprawke PP, czyli 1stgreena,
> ktory pare postow wczesniej zmienil w opisie "1st green" na
> "Paweł Pawluczuk -PP [1st green]".
>
> Mozna tez dodac sosne jednoigielna, ktora z duma trzyma
> Boguslaw :-)
>
> Pozdrowienia,
>    Michal

A także: Janusz Czapski w żółtej koszulce lidera
Jarosław Siedlecki w zielonej koszulce najlepszego
górala

Pozdrawia kochany boletus

3. Data: 2003-05-23 22:04:14

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

"Paweł Pawluczuk -PP [1st green]".

Mozna tez dodac sosne jednoigielna, ktora z duma trzyma

Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu
http://www.math.iupui.edu/~mmisiure

4. Data: 2003-05-23 22:26:38

Od: "Rafal Wolski" <r...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A także: Janusz Czapski w żółtej koszulce lidera
> Jarosław Siedlecki w zielonej koszulce

:-))) Chyba wystarczy im tych zaszczytów

5. Data: 2003-05-27 11:27:22

Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:yVwza.72099$V...@t...neo.rr.com..
.
> Mozna tez dodac sosne jednoigielna, ktora z duma trzyma
> Boguslaw :-)
>
> Pozdrowienia,
> Michal

Nie taka ona znowu bardzo jednoigielna (:-))

Do Bogusława :
Jak znajdziesz gdzieniegdzie podwójną w niej igiełkę pozostawioną przez
przeoczenie, to uszczknij jedną delikatnie, wtedy będzie już prawdziwie
monophylla (:-)).

Pozdróweczki - Jagoda (:-))

6. Data: 2003-05-27 15:36:43

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Jagoda

> [...]
> Jak znajdziesz gdzieniegdzie podwójną w niej igiełkę pozostawioną przez
> przeoczenie, to uszczknij jedną delikatnie, wtedy będzie już prawdziwie

Seneta tej sosny nawet nie zauważa :-(
Nic na jej temat nie pisze.
Jest w "CONIFERS' Pinus monophylla 'Tioga Pass' wystepowanie Kalifornia ,
rośnie także w Ameryce Północnej, stad moje obawy o mrozoodporność są chyba
nieuzasadnione. Przy okazji wyczytałem że sosny mogą być rownież
ośmioigielne :-)
Posadzona w pełnym świetle :-)
:-) Bogusław

czy "garden" perle kielkuje?