paprocie

1. Data: 2001-09-13 13:24:59

Temat: paprocie
Od: "Lech" <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Mam troche posadzonych paproci (ogrodowych). Od pewnego czasu niektore z
nich paskudnie wygladaja: maja zbrazowiale i a nawet uschniete listki .
Lodyzki, ktore wychodza ze srodka nie rozwijaja sie i tez sa ciemnobrazowe.
Paprocie rosna w cieniu i polcieniu, ziemie maja raczej odpowiednia.
To jakas choroba czy znak, ze nadchodzi jesien ?

pozdrawiam Lech

2. Data: 2001-09-13 21:49:33

Temat: Re: paprocie
Od: "Natalia" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lech" <k...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Paprocie rosna w cieniu i polcieniu, ziemie maja raczej odpowiednia.
> To jakas choroba czy znak, ze nadchodzi jesien ?

A nie jest to przypadkiem pióropósznik strusi, który właśnie o tej porze
wypuszcza liście zarodnionośne (szybko brązowiejące, sztywne). To byłby
znak, że właśnie dobrze mu się powodzi.

Natalia

3. Data: 2001-09-14 11:04:51

Od: "Lech" <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A nie jest to przypadkiem pióropósznik strusi, który właśnie o tej porze
> wypuszcza liście zarodnionośne (szybko brązowiejące, sztywne). To byłby
> [...]

Sek w tym, ze niektore paprocie sa ladne. Zobacze w przyszlym roku

Lech

aby sie starym bywalcom nie myliło ...
Jak Zablocki na rokitnik oszczedzil
Zywoplot