parapetowa - co w prezencie

1. Data: 2004-01-28 16:38:09

Temat: parapetowa - co w prezencie
Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grupowiczki Kochane,
ide na parapetowe, nie jest to moze powod do chwalenia sie w tak szerokim
gremium, ale chcialabym cos wyszyc zabawnego w prezencie [xxx], moze
podrzucicie jakies pomysly...
Inteligentnie dodam, ze nia mam pojecia jaka kolorystyka dominuje w
mieszkaniu, miaszka tam natomiast 2,5 latek, przyszlo mi nawet do glowy zeby
miarke z kubusiem "machnac", ale chyba nie zdaze, a chwilowo nie cierpie na
brak nieprzespanych nocy...
Dziewczyny podrzuccie cos na wesolo....i krotko....hihihihi

Ewa co zaraz leci psa w prezencie dac.....

1. Data: 2004-01-28 16:50:31

Temat: Re: parapetowa - co w prezencie
Od: "Ania z S-c" <A...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Skoronie wiesz jaka jest kolorystyka mieszkania to ja sugeruje jakis obrazek
1 - kolorowy .....
Na miarke faktycznie sdchodzi troche czasu. Wiec jesli nie 1 - kolorowy
obrazek to moze zegar z kubusiem - tyle ze wtedy musialays mechanizm kupic
1 - kolorowe wzory sa juz na stronce : haft.piwko.pl - twoja
wyszukiwarkamusi obslugiwac ramki .
Albo powiedz jaka tematyka obrazka ma byc moze bede miec

1. Data: 2004-01-28 16:51:00

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Moze jakiegos Newtonka? Sa nie za duze:
http://www.sewandso.co.uk/cgi-bin/find/db.cgi
Mam kilka wzorkow.

Monika

1. Data: 2004-01-28 17:08:50

Od: "Karolina Matuszewska" <ginger#isp,pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:bv8p9i$rb$02$1@news.t-online.com,
Monika Biermann <m...@g...de> typed:
> Moze jakiegos Newtonka? Sa nie za duze:
> http://www.sewandso.co.uk/cgi-bin/find/db.cgi
> Mam kilka wzorkow.

A ja mogę prosić? Zakochałam się w tych Newtonkach, mam ochotę zaprosić
kilka do pokoju, mam taką beznadziejnie pustą ścianę, odkąd zdechło się
pnącemu stefanotisowi =|

Pozdrawiam,
Karola (Wrocław)

1. Data: 2004-01-28 18:20:24

Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a&e wrote:

> Dziewczyny podrzuccie cos na wesolo....i krotko....hihihihi

A może coś z Dimentions. Mają takie fajne przywieszki na różne rzeczy, z
plastikowej kanwy(cała seria "welcome", trochę takich, gdzie można
wpasować różne napisy, trochę beznapisowych, narożniki na komputer) i
jeszcze taki genialny obrazek z wychodkiem i napisem "welcome to our
reading room" ;)

Pozdrawiam
Julita, która ma w planach ten obrazek ;)

--
www.szpilka.netnafta.pl

1. Data: 2004-01-28 20:15:18

Od: Beazuku <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Julka wrote:

> [...]
> reading room" ;)
>
> Pozdrawiam
> Julita, która ma w planach ten obrazek ;)

Witam.
Da sie to gdzies zobaczyc ?
--
Pozdrawiam. Beazuku z Zielonej Góry

1. Data: 2004-01-28 20:22:37

Od: Beazuku <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
A moze ramka na zdjecie naplastikowej kanwie. Mala, raczej na zdjecie
portretowe...zrezta TY robisz ramke ...

http://republika.pl/beazuku/1tygrys.jpg

Mam jeszcze z Kubusiem troche inna. Moge podeslac wzor.
--
Pozdrawiam. Beazuku z Zielonej Góry

1. Data: 2004-01-28 20:40:55

Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Beazuku wrote:

> Witam.
> Da sie to gdzies zobaczyc ?

http://www.szpilka.netnafta.pl/dim/
Wrzuciłam kilka wzorów i trochę fotek w jednym pliku. Mam jeszcze trochę
wzorów na płycie, ale tego muszę poszukać...a odmiany grusz czekają ....;)
Na pewno można te i jeszcze całe mnóstwo znaleźć na meila, odsyłacze są
w katalogu dimentions :)
Pozdrawiam
Julita
--
www.szpilka.netnafta.pl

1. Data: 2004-01-28 21:04:26

Od: Beazuku <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje !!!
--
Pozdrawiam. Beazuku z Zielonej Góry
www.republika.pl/beazuku

1. Data: 2004-01-28 21:14:38

Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Beazuku wrote:

> Dziekuje !!!
:)
Zapomniałam napisać, że u mnie w łazience już jest gazetownik ;)
Skapitulowałam ;)
Jeszcze trochę i pewnie jakąś półkę na książki będzie trzeba... ;)
Pozdrawiam
Julita
--
www.szpilka.netnafta.pl