paski Keto-Diastix

11. Data: 2003-09-23 09:35:07

Temat: Re: paski Keto-Diastix
Od: "Aleksander Muszyński" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam cukrzycę
Olek

12. Data: 2003-09-23 10:16:47

Od: KOMINEK <k...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> wrote in

> Watpie,zeby leakrz wypisal na P,
> jesli nie ma sie cukrzycy.

Mnie wypisal ;)))

13. Data: 2003-09-23 11:00:48

Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Aleksander Muszyński napisał:

> Ja mam cukrzycę
> Olek

No tak, tobie sie naleza, ale nie dla reszty osob, ktore cukrzycy nie
maja rozpoznanej.I tylko w gestii uczciwosci lekarza zalezy to, czy za
paski ktos zapalci z wlasnej kieszeni, czy naszej wspolnej?
Ale jak zwykle temat uczciwosci jest drazliwy.Hafsa
--
mój adres:
h...@p...onet.pl

14. Data: 2003-09-23 11:36:59

Od: "perfidia" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja kupilam je tydzien temu za 18 zl przy rondzie Wiatraczna
Ahoj!

Użytkownik <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
wiadomości

http://www.gazeta.pl/usenet/

15. Data: 2003-09-23 11:48:34

Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik perfidia napisał:

> Ja kupilam je tydzien temu za 18 zl przy rondzie Wiatraczna
> Ahoj!

A przepraszam, gdzie to rondo jest?
Hafsa

PS te testy dostepne sa w kazdej aptece, jesli nie ma, mozna prosic
aptekarza o sprowadzenie z hurtowni.Trwa to kilka godzin do 1 dnia( jak
u mnie na wsi)
--
mój adres:
h...@p...onet.pl

16. Data: 2003-09-23 13:05:59

Od: "Axelrod Gunnarson" <a...@a...edu> szukaj wiadomości tego autora

> Ja kupilam je tydzien temu za 18 zl przy rondzie Wiatraczna

Za Keto-Diastix firmy Bayer zaplacilem 19zl w bardzo drogiej
aptece przy ul. Szpitalnej w W-wie.

AG

17. Data: 2003-09-23 15:31:43

Od: "perfidia" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A przepraszam, gdzie to rondo jest?
> Hafsa

Ops! Sorki - Warszawa. :)
Perfidia

Najnowsze zdjęcie
Co sądzicie o Herbalife?
Długotrwałe zaparcie...nadal!!!
Herbafile
Masaże lecznicze,odchudzające, relaksacyjne-Trójmiasto