pasmanteria w Warszawie

1. Data: 2006-08-07 16:06:13

Temat: pasmanteria w Warszawie
Od: "Kolbi" <k...@e...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

W czasie pobytu w Warszawie zrobilam oczywiscie troche zakupow
pasmanteryjnych.Przyznam, ze taniej niz u mnie na Wybrzezu.
Aida 18 biala i ecru DMC po 44zl za metr, a aida 14 jeszcze taniej!
Muline tez kupilam po promocyjnych cenach DMC po 2,25, a ANCHOR 2,07.
Do 15 pasemek DMC jest jeszcze fajny upominek.
Jest tam tez wiele innych materialow do haftu, ale mnie interesowaly takie.

Ta pasmanteria jest na Ursynowie na ul.Surowieckiego 4

Pozdrowienia z Redy Ala

2. Data: 2006-08-08 15:25:07

Temat: Re: pasmanteria w Warszawie
Od: "Kasia Małek" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kolbi <k...@e...net.pl> napisał(a):

> [...]
>
> Pozdrowienia z Redy Ala
> 2,25 za muline to drogo! moja mama pracuje w pasmanterii i muline (pelno
kolorow) ma za 1 zl. ta pasmenteria jest w Zielonce (11 km od wawy)
zapraszam w jej imieniu :)

3. Data: 2006-08-08 16:27:55

Od: "Kolbi" <k...@e...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale czy ta mulina za 1zl to tez DMC???Bo owszem za ta cene to mozna kupic
ale polska Ariadne.Prosze odpowiedz.Ala

4. Data: 2006-08-08 18:11:05

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia Małek wrote:

> kolorow) ma za 1 zl. ta pasmenteria jest w Zielonce (11 km od wawy)
> zapraszam w jej imieniu :)

Ale po złotówce, to raczej nie firmy DMC. A gdzie w Zielonce ta
pasmanteria? Rzut beretem mam i bywam czasami.

Pozdrawiam
Bea

5. Data: 2006-08-09 07:59:26

Od: "Kasia Małek" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Beata Mateuszczyk <b...@p...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
> Bea
> no tak sorki... wprowadzilam was w blad... ta mulina to polska ariadna...
sorki... ale i tak zapraszam jest przy ul. Kolejowej 11 jest tam baaardzo
duzo "pierdółek" znajdziecie tam wszystko... prawie :)

6. Data: 2006-08-09 13:13:40

Od: yenulka <a...@z...data.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kolbi napisał(a):
> Ale czy ta mulina za 1zl to tez DMC???Bo owszem za ta cene to mozna kupic
> ale polska Ariadne.Prosze odpowiedz.Ala

ja moge odpowiedziec bo znam ta pasmanterie i tam nie ma DMC

pzdr
yenn

--
wyrzuc to co zbedne jest

7. Data: 2006-08-09 17:22:33

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia Małek wrote:

> sorki... ale i tak zapraszam jest przy ul. Kolejowej 11 jest tam baaardzo
> duzo "pierdółek" znajdziecie tam wszystko... prawie :)

1 zł za Ariadnę to niezła cena. Ostatnio gdzieś widziałam po 1,5 zł.
Jak będę w potrzebie robótkowej to się chętnie wybiorę. Z Marek mam blisko.

Pozdrawiam
Bea

wyjazd do Warszawy
[chwalę się] szydełkowe maskotki