[pasmanterie] pytanie do Poznanianek

1. Data: 2004-10-31 16:31:32

Temat: [pasmanterie] pytanie do Poznanianek
Od: "madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Zwracam się tu do dziewczyn z Poznania - potrzebuję namiarów na
pasmanterie - kumpela będzie przez moment w Waszym mieście i chciałaby się
oddać przyjemność porobienia zakupów w ww. miejscach :)

Dziękuję ślicznie - aha ona jedzie już we wtorek :) więc pilne :)

--
******** Magda ********
Białystok GG 1582381

1. Data: 2004-10-31 19:41:47

Temat: Re: [pasmanterie] pytanie do Poznanianek
Od: "Anngo" <p...@s...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja znalam jedna pasmanterie w P-niu przy pasażu Św. Marcina od strony
Hotelu Rzymskiego na Al. Marcinkowskiego. Wchodzilo sie w brame i po
schodkach w dol. Moze jest, a moze jej nie ma, z P-niem rozstalam sie 2 lata
temu. Na pewno warto sprawdzic, bo byla niezle zaopatrzona.

Anngo z Katowic, steskniona za Poznaniem :(

1. Data: 2004-11-01 16:36:19

Od: "Mirella" <m...@b...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na al. Marcinkowskiego pasmanteria jest nadal chyba najlepiej zaopatrzona,
polecam również pasmanterie na ul. Wielkiej to niedaleko. Trzeba przejść
przez Stary Rynek. Jest to pierwsza ulica po lewej strone, jeżeli stanie
tyłem do frontu Ratusza. W sumie z 5 minut pieszo od al. Marcinkowskiego.
Pozdrawiam Mirella

1. Data: 2004-11-02 12:55:42

Od: "agpat" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "madziula" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> oddać przyjemność porobienia zakupów w ww. miejscach :)
>
> Dziękuję ślicznie - aha ona jedzie już we wtorek :) więc pilne :)

1)Marcinkowskiego w dól po schodkach koło Hotelu Rzymskiego
2)Petelka na Półwiejskiej na przeciwko Starego Browaru
3)Róg Wierzbięcic i św. Jerzego
4)Zeylanda
5)Mostowa
6)Ania Weronika nieustannie chwali U Stefana przy Głogowskiej za WGO

itd.. itp.. proponuje zajrzeć do archiwum, dane raczej wciąż aktualne :-) A
było juz o tym wieeeele razy

7) Ja ostatnio zaopatruje się przy Złotym Groszu na Piątkowie (ale lojalnie
uprzedzam żaden szał, po prostu mi po drodze)

Serdecznie pozdrawiam
Agnieszka (Poznań)

szal w pasy na długość
miarka z Kubusiem pomocy